دنیای خارج از تنیس رافائل نادال / از رئال مادرید تا ...

رافائل نادال ستاره دنیای تنیس و رکورددار 22 قهرمانی در گرنداسلم های مختلف، علاوه بر تنیس، به 3 ورزش دیگر نیز علاقمند است.
کدخبر (164796) | 21 فروردین 1402 | ساعت 23:37
0 131
دنیای خارج از تنیس رافائل نادال / از رئال مادرید تا ...
رافائل نادال ستاره دنیای تنیس و رکورددار 22 قهرمانی در گرنداسلم های مختلف، علاوه بر تنیس، به 3 ورزش دیگر نیز علاقمند است.

به گزارش سرخ نیوز، رافائل نادال یکی از بزرگترین نام‌های دنیای تنیس است. او در طی دوران حرفه‌ای درخشان خود موفق شد عنوان قهرمانی ٢٢ گرند اسلم را به نام خود ثبت کند. نادال از این نظر (مشترکا با نواک جوکوویچ) در دنیای تنیس مردان رکورددار است. رافا با وجود اینکه فعلا به دلیل بروز مصدومیت در مسابقات تنیس آزاد استرالیا مدتی است که از میادین دور است، اما اکنون بیش از دو دهه است که در سطح اول تنیس دنیا مشغول فعالیت است. رافائل نادال علاوه بر تنیس به ورزش‌های دیگری نیز علاقه دارد. در واقع باید گفت که او مهارت بالایی نیز در این ورزش‌ها دارد. در ادامه به بررسی سه ورزشی خواهیم پرداخت که نادال در کنار تنیس آنها را نیز در سطح غیرحرفه‌ای پیگیری می‌کند.

رافائل نادال یک مادریدیستا تمام عیار است

رافائل نادال عاشق فوتبال بازی کردن است. در حقیقت او در دوران کودکی همانقدر که تنیس بازی می‌کرد فوتبال نیز بازی می‌کرد. نادال با توجه به علاقه و مهارت بالایی که در فوتبال داشت حتی به این نیز فکر می‌کرد که این ورزش را در سطح حرفه‌ای پیگیری کند. این تنیسور اسپانیایی بارها به ابراز علاقه خود نسبت به فوتبال پرداخته است. او یک‌بار گفته بود:
بله، من عاشق فوتبال هستم. اما مشکلی که وجود دارد این است که این ورزش می‌تواند خطرناک باشد. به خاطر ریسک بروز مصدومیت؟ خیر!
سه ورزش مورد علاقه رافائل نادال بجز تنیس نادال با وجود مشغله‌های فراوانی که در طی این سال‌ها داشته اما همواره به فوتبال بازی کردن نیز ادامه داده است. رافا یکی از طرفداران سرسخت رئال مادرید است. آن هم با وجود اینکه عمویش میگل آنخل نادال به‌مدت هشت سال در بارسلونا توپ می‌زد.

علاقه رافائل نادال به ورزش گلف

رافائل نادال علاوه بر فوتبال به گلف نیز علاقه دارد و بارها به ابراز تحسین خود نسبت به این رشته ورزشی پرداخته است. مهارت نادال در گلف نیز آنقدر بالا بود که بتواند یک گلف‌باز حرفه‌ای شود. او حتی در سال 2022 در مسابقات آماتور بالریک شرکت نمود و مقام پنجم را نیز کسب کرد. نادال همچنین شیفته طبیعت آرامش‌بخش این ورزش است. رافا معمولا در ایام تعطیلات همراه با خانواده خود به انجام ورزش گلف می‌پردازد. سه ورزش مورد علاقه رافائل نادال بجز تنیس

رافا نادال با دوچرخه سواری مصدومیت هایش را بهبود می دهد

می‌دانیم که رافائل نادال از حیث آمادگی بدنی در دنیای تنیس رقیب ندارد. او همیشه در فرم ایده‌آل قرار دارد و این فرم را بیست سال هم هست که حفظ نموده. مرد اسپانیایی شیفته تمرینات آمادگی جسمانی است و دوچرخه سواری یکی از اصلی‌ترین بخش‌های تمرینات اوست. چند سال پیش بود که موندراکر، یکی از کمپانی‌های تولید دوچرخه با افتخار اعلام کرد که رافائل نادال از یکی از مدل‌های این کمپانی یعنی مدل F-PODIUM DC RR استفاده می‌کند. دارنده ٢٢ عنوان قهرمانی گرند اسلم بارها اعلام کرده که عاشق دوچرخه سواری است و این ورزش نقش پررنگی در بهبودی مصدومیت‌های او داشته است. سه ورزش مورد علاقه رافائل نادال بجز تنیس بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...