دو تقابل پنهان در حاشیه دیدار پرسپولیس و ملوان؛ جنجال در راه است؟

چهارضلعی پرسپولیس، ملوان، مازیار زارع و پژمان نوری معمولا جنجالی بوده است.
کدخبر (79303) | 25 مهر 1401 | ساعت 16:40
0 104
دو تقابل پنهان در حاشیه دیدار پرسپولیس و ملوان؛ جنجال در راه است؟
چهارضلعی پرسپولیس، ملوان، مازیار زارع و پژمان نوری معمولا جنجالی بوده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تقابل پرسپولیس مازیار زارع و همچنین پرسپولیس پژمان نوری می تواند برای جذابیت های دیدار دو تیم سرخپوش پایتخت با ملوان بندرانزلی در هفته دهم رقابت های لیگ ایران بیفزاید.

پرسپولیس مازیار زارع

درگیری مازیار زارع با پرسپولیسی ها سابقه طولانی دارد؛ چه زمانی که خودش در این تیم حضور داشت و مقابل درب ورزشگاه درفشی فر با هواداران درگیر شد، چه بعد از جدایی که پیراهن ملوان را پوشید و هربار در تقابل با تیم سرخپوش پایتخت، جنجالی جدید به پا کرد. زارع که اتفاقا بعد از ترک پرسپولیس موفق شد به این‌ تیم گل بزند، با شادی ویژه بعد از گلزنی خود، حسابی روی اعصاب هواداران رژه رفت؛ این بازیکن یکبار هم در بازی مقابل سرخپوشان پایتخت در فروردین ماه ۱۳۹۵ شادی بعد از گل مسلمان و احمدزاده را برنتابید و با سرخ ها درگیر شد. مهار پنالتی فرناندو گابریل در دیدار پرسپولیس و ملوان، یکی دیگر از تقابل های جنجالی مازیار زارع و سرخپوشان است که در اذهان فوتبال دوستان باقی مانده است. حالا مازیار زارع با یک تفاوت بسیار بزرگ مقابل پرسپولیس قرار می گیرد؛ شکست در این دیدار می تواند باعث اخراج این سرمربی شود و از این رو می توان گفت که سرنوشت زارع در دستان سرخپوشان پایتخت است. همچنین در آخرین جدال تیم های ملوان و پرسپولیس که در هفته ۲۵ لیگ پانزدهم انجام شد نیز گونه مازیار زارع روی خطای کامیابی نیا شکست. پرسپولیس ملوان

پرسپولیس پژمان نوری

تقابل های پرسپولیس و پژمان نوری شاید هرگز به اندازه مصاف های پرسپولیس و مازیار زارع جنجالی نبوده اما استقلالی شدن نوری، آن هم در شرایطی که سال ها سابقه حضور در پرسپولیس را داشت مسلما هرگز خوشایند هواداران تیم سرخپوش پایتخت نبود. در آخرین مصاف پرسپولیس و ملوان هم نوری و زارع صحبت های مشابهی را به میان آوردند که باعث شکایت سرخ ها شد؛ آنها مشترکا به این مسئله اشاره داشتند که می خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند! پژمان نوری هم درست مثل زارع، این بار در قالبی متفاوت و به عنوان مدیریت باشگاه ملوان مقابل پرسپولیس قرار می گیرد.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...