دیدار باقری و آجورلو؛ رویایی که خاطره شد + عکس

این روز ها کریم باقری و جدایی اش از پرسپولیس یکی از اخبار مهم فوتبال ایران است و بعید نیست طی روز های آینده نیز این روند افزایش یابد.
کدخبر (200543) | 07 تیر 1402 | ساعت 11:23
0 99
دیدار باقری و آجورلو؛ رویایی که خاطره شد + عکس
این روز ها کریم باقری و جدایی اش از پرسپولیس یکی از اخبار مهم فوتبال ایران است و بعید نیست طی روز های آینده نیز این روند افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کریم باقری اسطوره فوتبال ایران از سال 1375 از تیم کشاورز به پرسپولیس پیوست. او در مدت زمان فوتبالش به عنوان یکی از مهمترین ستاره های فوتبال آسیا بازی در تیم های خارجی را تجربه کرد اما در بازگشت به ایران بازهم لباس پرسپولیس پوشید و از سال 81 تا 89 به طور مداوم در ترکیب این تیم حضور داشت.

دیدار باقری و آجورلو؛ رویایی که خاطره شد

با اینحال نوزده سال پیش در چنین روزی نزدیک بود تیم فوتبال پرسپولیس یکی از بزرگترین ستاره هایش را به خاطر اختلاف هایی که وجود داشت از دست بدهد. در تیرماه سال 83 کریم باقری در یک اقدام عجیب و شوک برانگیز برای هواداران پرسپولیس اعلام کرد که کارش با باشگاه پاس تمام شده و به این تیم می پیوندد. او البته به دلیل اختلافی که با باشگاه پرسپولیس داشت دست به این اقدام زد و دو روز بعد نه تنها عکسش با مصطفی آجورلو و لباس تیم پاس منتشر شد بلکه نامش در لیست انتقال های فصل جای گرفت.دیدار باقری و آجورلو؛ رویایی که خاطره شد

اما این انتقال هیچگاه شکل رسمی و واقعی به خود نگرفت و کریم باقری به پرسپولیس بازگشت و تا پایان فوتبالش در این تیم بود. او بعد از آنکه با آجرلو قراداد داخلی بست در مصاحبه ای جالب در ارتباط با مشکلاتش با باشگاه پرسپولیس گفته بود:

"فقط ده میلیون تومان گرفتم آن هم با دعوا و مرافعه! پیش هر كس می روم ما را به دیگری پاس می دهد. خطیب می گوید برو پیش كاشانی، او می گوید برو پیش پروین و... نمی دانم." او با بیان اینکه جدایی اش از پرسپولیس صددرصد است گفت:"قبلاً هم گفتم این فصل در پرسپولیس نمی مانم."

او با صراحتت از پاس نام برد و گفت:

"من تا 25 مرداد با پرسپولیس قرارداد دارم و به خاطر همین تا این تاریخ منتظر می مانم و بعد به تمرینات پاس خواهم رفت."

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...