دیدار جی جی حدید با والدین لئوناردو دی کاپریو!

به نظر می رسد که ارتباط بین جی جی حدید و لئوناردو دی کاپریو وارد فاز تازه ای شده است.
کدخبر (193149) | 21 خرداد 1402 | ساعت 16:09
0 195
دیدار جی جی حدید با والدین لئوناردو دی کاپریو!
به نظر می رسد که ارتباط بین جی جی حدید و لئوناردو دی کاپریو وارد فاز تازه ای شده است.

به گزارش سرخ نیوز، جی‌ جی حدید، مدل 28 ساله اخیرا با والدین لئوناردو دی کاپریو دیدار کرده. جی جی و لئو که پیش از این هم برای مدت کوتاهی ارتباط رمانتیکی داشتند، در ماه فوریه از هم جدا شدند ولی گویا از اواخر ماه مارس دوباره ارتباطشان را از سر گرفته اند.

دیدار جی جی حدید با والدین لئوناردو دی کاپریو! 01

روابط لئوناردو دی کاپریو و جی جی حدید جدی می‌شود؟

گرچه آنها قصد دارند تا رابطه عاطفی شان را آرام به جلو پیش ببرند ولی دیدار جی جی حدید با والدین دی کاپریو حاکی از آن است که آنها یک گام بزرگ رو به جلو برداشته اند. در روز دیدار، ابتدا لئو با پدر و نامادری اش دیده شد ولی کمی بعد جی جی حدید هم به جمع آنها ملحق شد. جی جی حدید یک شلوار شیک مشکی را با یک کت گشاد مشکی و کفش های مشکی پوشیده بود و دی کاپریو تیپی غیررسمی داشت و با شلوار جین و ژاکت و کلاه بیس بال بود.

دیدار جی جی حدید با والدین لئوناردو دی کاپریو! 01آنها سعی کردند تا جداگانه به محل قرار بروند ولی آنچه مسلم است این است که علاقه دی کاپریو برای آشنا کردن جی جی با والدینش یک اتفاق غیرعادی تلقی می شود. این روزها انتقادات زیادی درباره این ارتباط به گوش می رسد؛ از اختلاف سنی زیاد این زوج گرفته تا میزان توجه دی کاپریو به جی جی که حسادت های زیادی را به همراه داشته.

جدیدترین اخبار چهره ها:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...