دیوید تیلور باز هم در فینال/ جادوی جادوگر در بلگراد + ویدئو

بار دیگر تمام طرفداران کشتی آزاد در سر تا سر جهان در انتظار کشتی حسن یزدانی و تیلور هستند؛ این بار در بلگراد صربستان.
کدخبر (69729) 25 شهریور 1401 | ساعت 12:01
0 310
بار دیگر تمام طرفداران کشتی آزاد در سر تا سر جهان در انتظار کشتی حسن یزدانی و تیلور هستند؛ این بار در بلگراد صربستان.

به گزارش سرخ نیوز، ، بعد از مشخص شدن برنامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان، حالا همه طرفداران این رشته در انتظار پنجمین کشتی حسن یزدانی با تیلور در وزن 86 کیلوگرم هستند. این مصاف بدون شک، یکی از حساس ترین و جذاب ترین تقابل های بلگراد است. کشتی حسن یزدانی با تیلور امشب در فینال رقابت های جهانی 2022 برگزار می شود تا برنده این مصاف، مدال طلا را بر گردن بیاویزد. کشتی حسن یزدانی و تیلور برای پنجمین بار برگزار می شود دو کشتی گیر، پیش تر در 4 بار مقابل هم قرار گرفته اند که حاصل آن 3 پیروزی برای تیلور و یک برد برای یزدانی بوده است. ایوان ایچیزلی از مولداوی، سباستین جزیرزانسکی از لهستان و  بوریس ماکوئف از اسلواکی رقبایی هستند که یزدانی برای رسیدن به فینال رقابت های جهانی بلگراد از پیش رو برداشت. باید دید در رقابت های جاری، دیوید تیلور چه نتایج و مدالی کسب می کند. در ادامه مروری خواهیم داشت بر سه تقابل پیشین تیلور در رقابت های جهانی تا فینال؛   

پیروزی تیلور مقابل آرون کانوا از ایتالیا در مسابقات جهانی صربستان

دیوید تیلور آمریکایی در مرحله نخست به راحتی و در کمتر از ۱ دقیقه موفق شد آرون کانوا از ایتالیا را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست دهد تا او هم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

پیروزی تیلور مقابل اتان آدریان راموس از پورتو ریکو

تیلور در کشتی دوم خود نیز پرقدرت ظاهر شد و اتان آدریان راموس از پورتو ریکو را ۱۰ بر صفر از پیش روی برداشت و به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

پیروزی تیلور مقابل عظمت دولت بکوف قزاقستانی

دیوید تیلور آمریکایی در نیمه نهایی هم با نتیجه ۱۲ بر صفر از سد عظمت دولت بکوف قزاقستانی عبور کرد تا فردا شب در مسابقه نهایی برابر حسن یزدانی قرار بگیرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...