دیویس: دیدار با این خواننده بهتر از پیروزی مقابل مسی بود

آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی بایرن مونیخ، از دیدار با دریک به عنوان یکی از بهترین خاطراتش نام برد.
کدخبر (10701) | 13 آبان 1400 | ساعت 19:48
0 112
دیویس: دیدار با این خواننده بهتر از پیروزی مقابل مسی بود
آلفونسو دیویس، ستاره کانادایی بایرن مونیخ، از دیدار با دریک به عنوان یکی از بهترین خاطراتش نام برد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه؛ دیویس در سال 2018 از ونکوور وایتکپس جدا شده و به بایرن مونیخ پیوست و خیلی زود خودش را به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های حاضر در لیگ‌های اروپایی مطرح کرد.

یکی از درخشان‌ترین بازی‌های این بازیکن 21 ساله در جریان پیروزی به یاد ماندنی 2-8 بایرن برابر بارسلونا به نمایش گذاشته شد و او در طول این بازی توانست مسی را به طور کامل مهار کند اما معتقد است که دیدار با یکی از بزرگترین خواننده‌های کشورش خاطره بهتری برایش رقم زده است.

دیویس در پاسخ به سوالی درباره انتخاب بین بازی برابر مسی و دیدار با دریک به وان ساکر گفت:« من دیدار با دریک را انتخاب می‌کنم چون از زمانی که شروع به گوش دادن به موسیقی کردم، به آهنگ‌های این خواننده گوش می‌دادم. دریک یکی از الگوهای من است و من موسیقی‌اش را دوست دارم. دستاورد من با مسی بازی برابر او بود. متاسفانه نتوانستم پیراهن او را بگیرم وگرنه شاید این کمی بهتر از دیدار با دریک می‌شد. من در این مورد دیدار با دریک را انتخاب می‌کنم.»

دیویس درباره جزییات مکالمه‌اش با این خواننده کانادایی پس از پیروزی برابر پاناما در جریان رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر توضیحی نداد اما اضافه کرد:« او از دیدار با ما هیجان‌زده بود و همه ما نیز از دیدن او خوشحال بودیم. او برای من آرزوی موفقیت کرد و گفت که دفعه بعد که در تورنتو بودم، پیامی برای او بفرستم.»

این ستاره جوان درباره بر تن کردن پیراهن تیم ملی کانادا و صعود به جام جهانی گفت:« همه از کودکی رویای بازی در تیم ملی کشورشان را دارند و این کاری است که من انجام می‌دهم. هربار این پیراهن را به تن می‌کنم، برای کشورم می‌جنگم و تمام تلاشم را برای پیروزی در هر بازی به کار می‌گیرم.»

او ادامه داد:« جام جهانی یکی از بزرگترین دستاوردهایی است که می‌توان به عنوان یک فوتبالیست به دست آورد. بعضی از فوتبالیست‌ها هرگز در جام جهانی به میدان نمی‌روند. بنابراین صعود به این رقابت‌ها برای ما یعنی هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد. ما تیم خوبی برای رسیدن به این هدف داریم.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...