ذوب آهن 3 - هوادار 3 / تساوی پر گل در حد لالیگا!

بازی ذوب آهن مقابل هوادار در چارچوب دیداری از هفته پایانی رقابت های لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.
کدخبر (182174) | 28 اردیبهشت 1402 | ساعت 17:07
0 200
ذوب آهن 3 - هوادار 3 / تساوی پر گل در حد لالیگا!
بازی ذوب آهن مقابل هوادار در چارچوب دیداری از هفته پایانی رقابت های لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش سرخ نیوز، بازی ذوب آهن مقابل هوادار در هفته پایانی لیگ برتر با تساوی جذاب 3-3 دو تیم به اتمام رسید. این نتیجه پر گل در حالی رقم خورد که ذوب آهن با این تساوی 36 امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت. پشت سر شاگردان تارتار هم شاگردان ساکت الهامی با 33 امتیاز در رده دهم جدول جای گرفتند.

اطلاعات بازی ذوب آهن مقابل هوادار

پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ساعت ۱۸:۰۰ /  استادیوم فولادشهر

تیم داوری بازی ذوب آهن مقابل هوادار

داوران: امیر عرب‌براقی

ترکیب ذوب آهن مقابل هوادار

ترکیب ذوب آهن مقابل هوادار به شرح زیر بود: پارسا جعفری ، حامد نورمحمدی ،امیرحسین صدقی ،محمدقریشی، پوریا پورعلی ،آرمان اکوان ،امیر حسین رنگرز جدی ، سامان نریمان جهان ،محمد حسین اسلامی،عرفان معصومی ،محمدرضا سلیمانی اصل ذوب آهن 3 - هوادار 3 / هیچ تیمی پا پس نکشید

ترکیب هوادار مقابل ذوب آهن

ترکیب هوادار مقابل ذوب آهن به شرح زیر بود:

محمدرضا خالد آبادی، عزت الله پورقاز، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، حسین صادقی، سیدمحمد میری، نیما انتظاری، مرتضی منصوری، حسین ابراهیمی، داریوش شجاعیان، بابک مرادی

ذوب آهن 3 - هوادار 3 / هیچ تیمی پا پس نکشید

خط بازی ذوب آهن مقابل هوادار

ذوب آهن 1 - هوادار 0 / سامان نریمان جهان - دقیقه 13 ذوب آهن 1 - هوادار 1 / سعید سحرخیزان - دقیقه 23 ذوب آهن 2 - هوادار 1 / محمدحسین اسلامی - دقیقه 42 ذوب آهن 2 - هوادار 2 / سعید سحرخیزان - دقیقه 46 ذوب آهن 3 - هوادار 2 / آرمان اکوان - دقیقه 67 ذوب آهن 3 - هوادار 3 / سعید سحرخیزان - دقیقه 90

نتیجه بازی ذوب آهن مقابل هوادار

نتیجه بازی ذوب آهن مقابل هوادار، تساوی 3-3 دو تیم بود.

خلاصه بازی ذوب آهن مقابل هوادار

ببینید: خلاصه بازی ذوب آهن ۳ هوادار ۳

خلاصه کنفرانس خبری ذوب آهن مقابل هوادار

نشست خبری بعد از بازی مهدی تارتار: مهدی تارتار پس از تساوی ۳-۳ برابر هوادار در هفته پایانی لیگ برتر و حضور ذوب آهن در رتبه نهم جدول در نشست خبری حاضر شد و گفت:
بازی خیلی زیبا بود و هر کسی به ورزشگاه آمد، لذت برد. فکر می‌کنم بازی انعکاس رسانه‌ای نداشت و صداوسیما بازی ما را پخش نکردند. بازی واقعا زیبا بود و اگر از نیمکت‌ها بگذریم، واقعا قشنگ بود. متاسفانه نیمکت‌ها شرایط خوبی نداشت و حساسیت ایجاد شده بود ولی حیف است که از بازی نگوییم. یک بازی فوق‌العاده‌ زیبا دیدیم و به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.
او درباره ادامه همکاری‌اش با باشگاه ذوب آهن‌ گفت:
گزینه اولم همین ذوب آهن است،‌ منتها من یک طرف این قضیه هستم. به اتفاق کادرمان زحمت کشیدیم و دوست دارم بمانم؛ هم اصفهان شهر خوبی است و من بعد از دو سال اصفهانی هستم و هم تیم خوبی داریم. بعد از سختی‌هایی که این تیم در ۴-۵ ساله گذشته کشیده، تیم به ثبات خوبی رسیده و در ۱۰ بازی اخیر خود، ۱۶ امتیاز کسب کرده که میانگین بسیار خوبی است و نشان می‌دهد ما روند خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم اگر در این مدت کم و کاستی داشتیم و کسی از ما ناراحت بوده، از ما بگذرند ولی واقعا همه شما همیشه با من همراه بودید و از شما ممنونم.
سرمربی ذوب آهن در واکنش به اظهارات ساکت الهامی عنوان کرد:
شخصیت مربی‌ها پنهان کردنی نیست. من ۱۵ سال است که فعالیت می‌کنم و شخصیت‌ها مشخص است. من یک‌بار به صورت کلی درباره مربیان صحبت کنم و فکر می‌کنم مربیانی که لازم است به آن تست بروند، خودشان می‌دانند چه کسانی هستند؛ این کار واقعا نیاز است. حتی برخی از مربیان می‌توانند قبل از بازی با قرص خودشان را آرام کنند؛ خیلی از مربیان این کار را می‌کنند و توصیه می‌کنم کسانی که نمی‌توانند خودشان را کنترل کنند، به پزشک مراجعه کنند و قبل از بازی دارو مصرف کنند که در جریان بازی دچار تنش نشوند. من دیدم که روی نیمکت تیم مقابل، بازیکن با مربی درگیر بودند. دیدید بازیکن هوادار به اینجا آمده و چه می‌گوید؛ این یعنی مشکلاتی درون خودشان دارند و این باید بررسی شود. در کل شخصیت‌ها مشخص است و من نمی‌توانم خودم را پنهان کنم؛ دیگران باید قضاوت کنند.

نشست خبری بعد از بازی ساکت الهامی: ساکت الهامی سرمربی هوادار در شروع نشست خبری خود گفت:
به بچه های خودم خسته نباشید می گویم. آنها 90 دقیقه منظم و فوق العاده با برنامه بازی کردند. در این چند سال اخیر هیچ تیمی ذوب آهن را این گونه در خانه اذیت نکرده بود. از اینکه نتوانستیم پیروز شویم ناراحت هستم. به نظرم کاملا برتر بودیم و در هر دو نیمه وقتی گل خوردیم که تیم برتر زمین بودیم. فکر می کنم توپ به دست دروازه بان ما نخورد چون گل هایی هم که زدند بدون برخورد به او وارد دروازه شد. این بهترین بازی هوادار در این فصل بود.
الهامی در مورد صحبت هایش در خصوص هدایت تیم ملی که خیلی جنجال به پا کرد و باعث افزایش فشار روی هوادار شد گفت:
بعد از آن داستان ما پرسپولیس را بردیم. هیچ وقت از حرف هایی که زدم عقب نشینی نمی کنم. همیشه این گونه است که اگر به خودم ایمان نداشته باشم شما هم به من ایمان نخواهید داشت. در فوتبال همه چیز ممکن است. وقتی سرمربی هوادار شدم همه می گفتند که مدعی اول سقوط هستیم ولی دیدید که چه فوتبال خوبی انجام دادیم.همان حرف ها را بازهم می گویم چون با حرف مردم مربیگری نمی کنم. گفتم که کره را با تیم ملی و در شرایطش می برم نه با هوادار. به خاطر همان وقتی لیست بیرون آمد اولین نفر من انصراف دادم چون شرایطش را نداشتم که کره و عربستان را ببریم. هر وقت شرایطش را داشتیم و مسئولیت قبول کردم دین خودم را ادا می کنم. اگر کسی هم از آن مصاحبه ناراحت شد من عذرخواهی می کنم. به تیم های سپاهان، استقلال و پرسپولیس هم تبریک می گویم. این لیگ بهترین لیگ ما در چند دوره اخیر بود.
بخش پایانی نشست ساکت الهامی داستان بدهی تارتار به او بود:
مهدی تارتار از سال 1381 دو میلیون تومان به من بدهکار است. آن زمان دلار 120 تک تومان بود. اگر قبول نمی کند حرفی ندارم. ایشان دو میلیون را بدهد می توانم به مطب روانشناسی بروم چون ماهی یک جلسه نوبت روانشناسی دارم. اگر هم گفت نیستم به والله بدهکار است. 21 سال است که این پول را نتوانسته ام بگیرم و بد است که برویم کلانتری! پول من را بدهد و تمام شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...