رئیس فدراسیون والیبال: فدراسیون جهانی به ما اعلام کرد به آمریکا نرویم!/ کادر فنی ضعف دارد و باید برطرف شود

داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به این نکته اذعان کرد که کادر فنی تیم والیبال کشورمان ضعف دارد و گفت که بازنگری در وضعیت این تیم و بازیکنانش صورت خواهد گرفت.
کدخبر (201192) | 09 تیر 1402 | ساعت 09:40
0 118
رئیس فدراسیون والیبال: فدراسیون جهانی به ما اعلام کرد به آمریکا نرویم!/ کادر فنی ضعف دارد و باید برطرف شود
داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به این نکته اذعان کرد که کادر فنی تیم والیبال کشورمان ضعف دارد و گفت که بازنگری در وضعیت این تیم و بازیکنانش صورت خواهد گرفت.

به گزارش سرخ نیوز، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در مورد وضعیت صدور ویزای آمریکا برای اعضای تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: زمانی که آذر ماه سال گذشته با آمریکا همگروه شدیم، نگرانی‌مان را به فدراسیون جهانی در مورد صدور ویزای آمریکا اعلام کردیم و از طرف آمریکایی، ضمانت صدور ویزا را خواستیم، چون این کشور اصولاً پایبند به منشور المپیک نیست. آمریکا در همان لیست اولیه ما اعلام کرد که تعدادی ریجکت شده‌اند. رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: در نهایت مصوبه‌ای از سوی فدراسیون جهانی صادر شد و الان در اختیار ماست که برای هفته پایانی مرحله گروهی لیگ ملت‌ها، چه تصمیمی بگیریم. ما نمی‌توانیم به آمریکا نرویم، ولی اعلام کردیم که ویزاها را یک جا می‌خواهیم و نمی‌توان تیمی ناقص را به مسابقات فرستاد. امین اسماعیل‌نژاد، آرمان صالحی و اسماعیل مسافر، مشکل خدمت سربازی داشتند. امروز قرار است ویزای کادر فنی و بازیکنان، منهای کسانی که ریجکت شده‌اند در آنکارا صادر شوند. داورزنی خاطر نشان کرد: با اعزام تیمی ناقص به آمریکا و شکست‌های احتمالی، خطر سقوط در رنکینگ ما را تهدید می‌کرد. فدراسیون جهانی به اعلام کرد به آمریکا نرویم، رنکینگ ایران و حریفان ایران در هفته سوم، ثابت می‌ماند ولی عدم شرکت ما، کل مسابقات را به هم می‌ریخت. در نهایت فدراسیون جهانی قبول کرد ما انتخاب کنیم چگونه از مصوبه آنها استفاده کنیم. محمدرضا موذن (لیبرو) و علی رمضانی (لیبرو) باید به‌عنوان بازیکن جایگزین برای گرفتن ویزا معرفی شوند. امشب با عطایی در مورد شرایط تیم صحبت خواهیم کرد. وی درباره نتایج و عملکرد پرانتقاد تیم ملی تصریح کرد: همه ما از باخت ناراحت می‌شویم. فرانسه که قهرمان المپیک است، وضعی بدتر از ما دارد. تیم ما انسجام لازم و عملکرد خوبی ندارد، ولی آیا کار دیگری می‌شد انجام داد؟ ما در مورد ویزا با اروپا و آمریکا به مشکل برخوردیم و همین مورد باعث شد سرمربی تیم، تمرکز لازم را در مورد بازیکنانش نداشته باشد. اینها چالش بزرگی برای تیم ملی است. ما بازنگری در وضعیت تیم و بازیکنان خواهیم داشت تا برای بار سوم در المپیک حاضر باشیم. علاوه بر این، میلاد عبادی‌پور و اصغر مجرد را هم نداشتیم و میثم صالحی نیز پس از جراحی، شرایط آرمانی را نداشت. رئیس فدراسیون والیبال در مورد پیشرفت ژاپن در سال‌های اخیر یادآور شد: ژاپن، فیلیپ بلن را به‌عنوان سرمربی به کار گرفت و در حال حاضر از قدرت‌های والیبال جهان است. ژاپنی‌ها قبلاً هم در جهان مطرح بودند و دوباره تبدیل به تیم برتر جهان و بی‌نقص شده‌اند. ژاپن، شرایط آرمانی دارد، ولی شکست‌ناپذیر نیست. داورزنی در پایان گفت: اگر به مربیان ایرانی فرصت ندهیم و به آنها حمله کنیم، درست نیست. باید نقاط ضعف عطایی را در بلندمدت برطرف کنیم. ما معتقدیم که کادر فنی ضعف دارد، ولی باید برطرف شود.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...