رابطه غیراخلاقی کریستانو رونالدو با بوکسور مراکشی ؛ شایعه یا واقعیت؟

در سال 2016 ادعا شد که کریستیانو رونالدو با یک بوکسور مراکشی رابطه داشته است و دلیل سفرهای برنده 5 توپ طلای جهان به مراکش نیز همین مسئله عنوان شد.
کدخبر (153781) | 20 اسفند 1401 | ساعت 20:45
0 1215
رابطه غیراخلاقی کریستانو رونالدو با بوکسور مراکشی ؛ شایعه یا واقعیت؟
در سال 2016 ادعا شد که کریستیانو رونالدو با یک بوکسور مراکشی رابطه داشته است و دلیل سفرهای برنده 5 توپ طلای جهان به مراکش نیز همین مسئله عنوان شد.

به گزارش سرخ نیوز، کریستیانو رونالدو که به عنوان یکی از بهترین‌های دنیای فوتبال شناخته می‌شود، بارها به خاطر روابط مختلفش در تیتر اخبار قرار گرفته است. اینکه به واسطه جایگاه و اعتبارش او مورد توجه دختران زیادی در تمام دنیا قرار می‌گیرد، هیچ تعجبی ندارد اما حالا شایعاتی بر سر زبان‌ها افتاده که طبق آن گفته می‌شود او با یک بوکسور مرد مراکشی رابطه داشته است؛ موضوعی که واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.

داستان رابطه کریستیانو رونالدو با بوکسور مراکشی

در سال 2016 ادعا شد که کریستیانو رونالدو با یک بوکسور مراکشی رابطه داشته است. به همین دلیل هم بود که برنده 5 توپ طلای جهان مرتباً برای ملاقات با بدر هاری به مراکش می‌رفت. در آن زمان دانیل ریولا، یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه تلویزیونی فرانسوی «Touche pas a mon sport»، اشاره کرد که رابطه آنها فراتر از یک دوستی معمولی است.
رونالدو هفته‌ای سه یا چهار بار با جت شخصی خود به مراکش می‌رود تا یکی از دوستان صمیمی خود را ملاقات کند تا او را در آغوش بگیرد.
این صحبت‌ها واکنش زیادی از سوی هواداران رونالدو به همراه داشت. همچنین رایولا مدعی شد که رونالدو در همین مدت عمل جراحی زیبایی بینی خود را انجام داده است. در آن زمان تصویری از رونالدو در فضای مجازی منتشر شد که در آن توسط هاری بغل شده و در توضیح آن نوشته شده بود:
تازه ازدواج کردم. همیشه آنجا هستم تا تو را بغل کنم، برادر.
تصاویر دیگر این سفر شامل عکسی از غذاهای سنتی مراکشی با شمع و همچنین عکسی از این دو نفر با عنوان «عروسی» در شبکه‌های اجتماعی دست به دست چرخید.

واکنش کریستیانو رونالدو

با این حال پس از گسترش پیدا کردن این شایعات، رونالدو از هرگونه گمانه زنی در مورد ترجیحات جنسی خود سر باز زد و گفت:
من با گرایش جنسی خود راحت هستم، و مشکلی با آن ندارم.
کریستیانو رونالدو از زمان انعقاد قرارداد 200 میلیون دلاری با باشگاه النصر عربستان، همواره در مورد آینده رابطه او و نامزدش جورجینا شایعاتی مختلفی به گوش گوش رسیده است. این در حالی بود که پیش از نهایی شدن این انتقال، تصور اینکه قرار است جورجینا در کشوری مانند عربستان زندگی کند، برای هواداران دشوار بود. قوانین زندگی در عربستان بسیار سخت‌گیرانه است و وقتی صحبت از عدالت کیفری، حقوق بشر، حقوق زنان، حقوق دگرباشان جنسی و آزادی مذهبی می‌شود، شرایط پیچیده می‌گردد. طبق قانون عربستان، زندگی مشترک بدون ازدواج ممنوع است. کریستیانو و جورجینا یکی از مشهورترین و دوست‌داشتنی‌ترین زوج‌های جهان هستند و از اواخر دهه گذشته خانواده کوچک و شاد خود را در کنار هم ساخته‌اند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...