رانی سالیوان گام اول را محکم برداشت / برتری ۶-۱ سالیوان در دور اول کازو مسترز ۲۰۲۳

رانی سالیوان با برتری ۶-۱ مقابل لوکا بریسل بلژیکی، عطش شدید خود را برای کسب هشتمین عنوان مسترز نشان داد. 
کدخبر (123884) | 19 دی 1401 | ساعت 19:45
0 183
رانی سالیوان گام اول را محکم برداشت / برتری ۶-۱ سالیوان در دور اول کازو مسترز ۲۰۲۳
رانی سالیوان با برتری ۶-۱ مقابل لوکا بریسل بلژیکی، عطش شدید خود را برای کسب هشتمین عنوان مسترز نشان داد. 

به گزارش سرخ نیوز، سالیوان ۴۷ ساله با ثبت سنچری‌های پیاپی مقابل حریف مضطرب خود امیدوار به کسب عنوانی ماند که اولین مرتبه در سال ۱۹۹۵ و آخرین بار در سال ۲۰۱۷ برنده آن شده است. با وجود به گوش رسیدن شایعات بازنشستگی، سالیوان با گفتن این که همچنان روی فرم و متمرکز است، پیغام صریحی برای رقبای خود در این تورنمنت فرستاد. سالیوان گفت:

«احساس می‌کنم چشم‌انداز روشنی در زندگی دارم. سال‌های زیادی را به خاطر این بازی با ناامیدی سپری کردم و یاد گرفتم تا تلاش کنم که ناامید نشوم و این کمی به من آرامش و رهایی بیشتری می‌دهد. من همچنان اهل رقابتم. اگر بخواهم کاری را انجام دهم، سعی می‌کنم بهتر و بهتر شوم. این در ذات من است و هیچ‌وقت از دستش نمی‌دهم. پس بازیکنان دیگر می‌توانند انتظار داشته باشند که من عناوین بیشتری می‌خواهم.»
طبیعت بی‌رحم سالیوان، پیروزی او مقابل فینالیست سابق “یوکی چمپیونشیپ” را رقم زد تا نشان دهد پرافتخارترین بازیکن اسنوکر تاریخ به اندازه کافی برای بردن عنوانی دیگر حریص است. رانی سالیوان گام اول را محکم برداشت/ برتری ۶-۱ سالیوان در دور اول کازو مسترز ۲۰۲۳ سالیوان با پیروزی در سه فریم ابتدایی، مقتدرانه از پدیده جوان بلژیکی پیش افتاد، اما لوکا بریسل با ثبت یک سنچری در فریم چهارم به بازی برگشت. اما یک اشتباه بچگانه و عدم تمرکز بریسل در فریم پنجم فرصت را برای “موشک” فراهم کرد تا با پات کردن تمام توپ‌های روی میز و ثبت امتیاز ۱۳۴ در این فریم، ۴-۱ از حریف خود پیش بیفتد. در فریم ششم سالیوان یک بر یک ۱۰۴ دیگر انجام داد تا یک سنچری دیگر به نام خود ثبت کند و با پیروزی در فریم هفتم و برد قاطع ۶-۱ برای رقبای خود خط و نشان بکشد. سالیوان در پایان بازی گفت:
«شما اگر حس کنید حریفتان کمی مضطرب است، به سویش هجوم می‌برید. در هررقابت ورزشی، وقتی شما با بازیکنان برتر آن رشته بازی می‌کنید، آن‌ها این اضطراب را بو می‌کشند. شما نباید نشان دهید که تحت فشارید. من این حس را بو می‌کشم و اگر این بو به مشامم برسد، کارتان را تمام خواهم کرد.»
گفتنی است حسین وفایی اسنوکرباز ایرانی امروز با حساب 6 بر 2 از سد مارک سلبی گذشت. در این‌باره بیشتر ببینید: 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...