رجزخوانی شیر نیجریه‌ای/ سامسون داودا : می‌خواهم بزرگترین بدنساز دنیا باشم

سامسون داودا توانست با تلاش‌های خود نام و آوازه‌ای دست‌وپا کند و طرفداران بسیاری را نیز شیفته‌ی خود سازد. سرانجام تلاش‌های بسیار او، دستیابی داودا به یک پیروزی بزرگ در مسابقاتی بزرگ و معتبر بود.
کدخبر (188640) | 12 خرداد 1402 | ساعت 15:59
0 581
رجزخوانی شیر نیجریه‌ای/ سامسون داودا : می‌خواهم بزرگترین بدنساز دنیا باشم
سامسون داودا توانست با تلاش‌های خود نام و آوازه‌ای دست‌وپا کند و طرفداران بسیاری را نیز شیفته‌ی خود سازد. سرانجام تلاش‌های بسیار او، دستیابی داودا به یک پیروزی بزرگ در مسابقاتی بزرگ و معتبر بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، موفقیت در ورزش بدنسازی نیازمند حجم عظیمی از سختکوشی، تعهد و پشتکار است. نیازمند آمادگی برای مقابله با تمام چالش‌ها و موانع و عطشی سیری‌ناپذیر به پیروزی. نمونه‌ای از تمام این‌ها را می‌توانید در سامسون داودا بیابید. «شیر نیجریه‌ای» برای اینکه به جایگاه کنونی‌اش برسد، موانع و مشکلات سخت و عدیده‌ای را از پیش رو برداشت. داودا وقتی تازه پا به دنیای بدنسازی گذاشت، هیچ‌چیز از این ورزش نمی‌دانست، بجز اینکه می‌خواهد اندامی شبیه به اندام فیل هیث داشته باشد. سامسون داودا توانست با تلاش خستگی‌ناپذیر خود نام و آوازه‌ای برای خود دست‌وپا کند و طرفداران بسیاری را نیز شیفته‌ی خود سازد. سرانجام این تلاش‌ها، دستیابی داودا به یک پیروزی بزرگ در مسابقاتی بزرگ و معتبر بود. سامسون داودا : می خواهم بزرگترین بدنساز دنیا باشم

واکنش سامسون داودا به یک ویدئوی اینستاگرامی

شیر نیجریه‌ای اخیراً عنوان قهرمانی مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 را مال خود کرده بود. او اخیراً ویدئویی از دوران آماده‌سازی خود برای شرکت در این مسابقات را در صفحه اینستاگرامش با مخاطبان به اشتراک گذاشته بود. سامسون داودا نوشته بود:
اگر در خانواده‌ای فقیر به دنیا بیایید، مسیر متفاوتی پیش رو خواهید داشت. من چنین مسیری را پشت سر گذاشتم و حالا اینجا هستم. من بزرگترین بدنساز دنیا نیستم اما می‌خواهم که باشم. من زمان و نیروی خود را وقف این هدف خواهم کرد. من بالاتر از یک جسم قدرتمند، یک روح قوی دارم. با چنین روحیه‌ای توانستم بر تمام سختی‌ها غلبه کنم.
رجزخوانی شیر نیجریه‌ای/ سامسون داودا : می‌خواهم بزرگترین بدنساز دنیا باشمسامسون داودا مؤمن به تلاش و پشتکار است. بدنساز نیجریه‌ای حالا یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در این ورزش است و منبع الهامی برای بدنسازان جوان. او اخیراً به ویدئویی که از تمریناتش در اینستاگرام منتشر شده بود، واکنش نشان داده بود و گفته بود:
از شما برای ساخت این کلیپ ممنونم. اشک به چشمانم آمد...
حجم عظیم عشق و احترامی که طرفداران نثار سامسون داودا کردند، موجب شد که بدنساز نیجریه‌ای کمی احساساتی شود. یکی از کاربران در بخش کامنت‌های این ویدئو نوشته بود:
این مرد آینده‌ی مستر المپیا است.
رجزخوانی شیر نیجریه‌ای/ سامسون داودا : می‌خواهم بزرگترین بدنساز دنیا باشمسامسون داودا حالا و پس از قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک 2023 سرشار از اعتمادبه‌نفس است. داودا که پیش از این خودش را یک «دستکم‌ گرفته شده» توصیف می‌کرد، حالا در کانون توجه واقع شده است. او بی‌تردید می‌داند که چنین توجهی فشار زیادی را نیز روی او خواهد گذاشت. او حالا و پس از کسب نخستین افتخار بزرگ کارنامه حرفه‌ای خود، در جستجوی افتخار بزرگ بعدی‌ست: قهرمانی در مستر المپیا. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...