رد پای فیفا در بدون تماشاگر شدن لیگ برتر

مدیرعامل نساجی افشا کرد اصلی‌ترین دلیل بدون تماشاگر شدن بازی های هفته اول لیگ، نامه FIFA درخصوص حضور بانوان بوده است.
کدخبر (56738) | 21 مرداد 1401 | ساعت 11:04
0 111
رد پای فیفا در بدون تماشاگر شدن لیگ برتر
مدیرعامل نساجی افشا کرد اصلی‌ترین دلیل بدون تماشاگر شدن بازی های هفته اول لیگ، نامه FIFA درخصوص حضور بانوان بوده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در حالیکه پیش از این قرار بود بازی های هفته نخست لیگ برتر فوتبال با حضور تماشاگران برگزار شود، سازمان لیگ در آستانه شروع فصل جدید اعلام کرد به دلیل اشکالات سامانه بلیت فروشی الکترونیکی باشگاه‌ها، تمامی مسابقات بدون تماشاگر برگزار می شود. البته اینطور که مدیر روابط عمومی سازمان لیگ می گوید این موضوع همه دلیل بدون تماشاگر شدن بازی ها نیست و علاوه بر مشکلات فروش بلیت، شرایط ورزشگاه ها و تجهیزات موجود در استادیوم ها مهیای حضور تماشاگران نیست!

این صحبت ها در حالی مطرح می شود که تماشاگران تا همین دو ماه قبل در استادیوم ها حضور داشتند. به طوری که در هفته پایانی فصل بیست و یکم برخلاف مصوبه اعلام شده بیش از ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی نظاره گر جدال استقلال و نفت مسجد سلیمان بودند.سوال اینجاست در این فاصله کم چه اتفاقی رخ داده که علاقمندان فوتبال دیگر نمی توانند به ورزشگاه ها بروند؟ مگر نه غیر از این است که لیگ همان لیگ است و استادیوم ها همان استادیوم ها؟ سال‌هاست مسابقات داخلی و ملی در همین ورزشگاه های فرسوده و فاقد امکانات برگزار می شود. ورزشگاه هایی که چند سالی است به سامانه فروش بلیط الکترونیکی مجهز شده اند. بنابراین بهتر نیست مسئولین سازمان لیگ به جای بهانه های همیشگی با مردم رو راست باشند و برای یک بار همه که شده صادقانه بگویند فیفا پشت پرده این ماجراهاست؟ به گفته مدیرعامل نساجی، اصلی‌ترین دلیل بدون تماشاگر شدن بازی های هفته اول لیگ، نامه FIFA درخصوص حضور بانوان بوده است.

تا به کی قرار است بانوان را پشت کرونا، خرابی ورزشگاه و مشکلات بلیت فروشی و... پنهان کنیم و پا روی حق و حقوق آنها بگذاریم؟ در همه جای دنیا زنان در کنار مردان به تماشای فوتبال می نشیند اما با گذشت بیش از ۲۰ سال از حرفه ای شدن لیگ ایران هنوز این تابو شکسته نشده است! به راستی چگونه است که دانشگاه ها، سینماها، سالن های نمایش و تئاتر و سایر مکان های فرهنگی می توانند مختلط باشند، اما ورزشگاه های فوتبال نه؟لطفا یکی به این پارادوکس جواب دهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...