رشفورد: تساوی مقابل بارسلونا برای یونایتد مثل باخت است!

مهاجم منچستریونایتد معتقد است تساوی تیمش مقابل بارسلونا مثل باخت است.
کدخبر (143321) | 28 بهمن 1401 | ساعت 06:47
0 120
رشفورد: تساوی مقابل بارسلونا برای یونایتد مثل باخت است!
مهاجم منچستریونایتد معتقد است تساوی تیمش مقابل بارسلونا مثل باخت است.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از بی ساکر، درجریان مرحله رفت پلی‌آف حذفی لیگ اروپا دو تیم بارسلونا و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۲-۲ به اتمام رسید. در این دیدار مارکوس رشفورد گل اول یونایتد را به ثمر رساند و روی گل دوم تیمش هم تاثیر داشت.

مارکوس رشفورد مهاجم منچستریونایتد پس از تساوی مقابل بارسلونا گفت: این تساوی احساس باخت برای ما دارد. من فکر می کنم خوب بودیم که به بازی برگشتیم وخونسرد ماندیم و در زمانی که می‌توانستیم موقعیت های خوبی ایجاد کردیم. ما بعد از زدن دو گل متوالی توانستیم بر بازی مسلط شویم و فکر کردم که تمام است و می توانیم برنده باشیم اما متاسفانه گل دوم را خوردیم و نتوانستیم برنده شویم.

بعد از پایان این دیدار مهاجم انگلیسی که این روزها در اوج آمادگی به سر می برد و گل‌های زیادی برای تیمش به ثمر رسانده است به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

او درباره گل اول خود نیز گفت: زاویه توپ خیلی بد بود و فقط تلاش کردم که به توپ ضربه بزنم و خوشحالم که توپ وارد دروازه شد. اکنون باید به دیدار برگشت فکر کنیم و بتوانیم در کنار هواداران برنده شویم.

اریک تن هاخ سرمربی یونایتد نیز بعد از این دیدار گفت: فکر می‌کنم ما بازی خود را به حریف دیکته کردیم، به جز شاید 15 دقیقه اول که کمی مشکلات داشتیم اما در سایر دقایق بازی خود را  به حریف دیکته و موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم. از اینکه نیمه اول بدون گل به پایان رسید کمی ناامید شدم زیرا باید گل می زدیم. در هر صورت فکر می کنم بازی فوق العاده هجومی بین دو تیم هجومی بود. باید این بازی را در اولدترافورد تکمیل کنیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...