رشفورد : در بهترین شرایط ممکن هستیم

مارکوس رشفورد که در پیروزی شیاطین سرخ مقابل لستر دو گل به ثمر رساند می‌گوید منچستریونایتد در حال نزدیک شدن به بهترین شرایط هستند.
کدخبر (144689) | 30 بهمن 1401 | ساعت 17:41
0 132
رشفورد : در بهترین شرایط ممکن هستیم
مارکوس رشفورد که در پیروزی شیاطین سرخ مقابل لستر دو گل به ثمر رساند می‌گوید منچستریونایتد در حال نزدیک شدن به بهترین شرایط هستند.

به گزارش سرخ نیوز، روند درخشش مارکوس رشفورد در خط حمله منچستریونایتد و گلزنی‌های او برای این تیم همچنان ادامه دارد. ستاره انگلیسی امشب هم در جریان پیروزی 3-0 شیاطین سرخ مقابل لستر دو گل از گل‌های تیمش را به ثمر رساند و یکی از مؤثرترین بازیکنان تیم اریک تن‌هاخ بود.

یونایتد با این پیروزی فاصله‌اش با تیم دوم جدول یعنی منچسترسیتی را به سه امتیاز کاهش داد. رشفورد می‌گوید یونایتد حالا خودش را نزدیک به صدر جدول می‌داند ولی با رقبای بزرگی مثل آرسنال و سیتی روبه‌رو است که فوتبالی درخشان ارائه می‌دهند

بازی‌های پیش روی منچستریونایتد

راستش را بخواهید بازی‌های خیلی دشواری در پیش داریم. ولی ما برای خیلی چیزها می‌جنگیم. این هفته یک بازی بزرگ در مقابل بارسا در پیش داریم تا بتوانیم به مرحله بعدی لیگ اروپا برسیم. هفته بعد در لیگ برتر هم یک بازی خیلی بزرگ در پیش است.

احساس رشفورد از گلزنی‌های پیاپی اخیر

گل زدن حس خیلی خوبی دارد. پیروزی در بازی‌ها هم همین‌طور. من احساس نمی‌کنم که روند پیشرفتم در حال کند شدن است. به نظرم می‌آید که در حال پیشرفت و بهتر شدن هستم.

عملکرد یونایتد مقابل لسترسیتی

گل زدن حس خیلی خوبی دارد. پیروزی در بازی‌ها هم همین‌طور. ما در نیمه اول خیلی خوب بازی نکردیم ولی در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و کاری کردیم هوادارها بازی را نیم‌خیز دنبال کنند. ولی همین که در نیمه اول در بهترین شرایط خودمان نبودیم ولی با این وجود در حالی به رختکن رفتیم که 1-0 جلو افتاده بودیم خیلی خوب است.

به صدر جدول نزدیکیم ولی دو صدرنشین فعلی عالی هستند

ما در حال رسیدن به بهترین شرایط ممکن هستیم و به آن نقطه خیلی نزدیک شده‌ایم. در عین حال هر دو تیمی که در جدول جلوتر از ما هستند تیم‌های خیلی خوبی‌اند که فوتبال زیبایی بازی می‌کنند.

   ‌ ‌

در دیدار بعدی از دور برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا، منچستریونایتد مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...