رفیق بازی در فوتبال ایران! + ویدئو

رفتارهای تبعیض آمیز ارکان فدراسیون فوتبال از همین ابتدای فصل جدید بسیار واضح است!
کدخبر (59382) 29 مرداد 1401 | ساعت 09:06
0 150
رفتارهای تبعیض آمیز ارکان فدراسیون فوتبال از همین ابتدای فصل جدید بسیار واضح است!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هفته دوم رقابت های لیگ برتر حواشی بسیار عجیبی به همراه داشت از رفتار نابخشودنی سرمربی استقلال کنار زمین و لگد زدن به برانکارد هلال احمد تا چشم پوشی عجیب ترابیان از اخراج مظاهری در دیدار مقابل نساجی.
اینکه یحیی گل محمدی برای شوت کردن یک توپ با رای قاطع کمیته انضباطی محروم می شود اما رفتارهای بسیار زشت سرمربی استقلال مورد بررسی قرار نمی گیرد نشانه چیست؟! تمام کارشناسان داوری فوتبال ایران معتقدند رشید مظاهری، به دلیل خطا روی مهاجم نساجی در باید در دقیقه ۳۴ از زمین مسابقه اخراج می شد؛ اگر سپاهان بیش از یک نیمه مقابل تیم مطهری ۱۰ نفره می شد باز هم می توانست در این دیدار به برتری برسد؟! حتی محرومیت احتمالی ترابیان (داور بازی) هم نمی تواند اتفاقات را لاپوشانی کند. همین امتیازات در انتهای فصل سرنوشت ساز خواهند بود اما کمیته های انضباطی و داوران فدراسیون فوتبال به راحتی از این اتفاقات چشم پوشی می کنند!  
  سوالی که پیش می آید این است که اگر یک سوی این ماجراها پرسپولیس بود باز هم شاهد چنین سکوت مرگ باری از سوی ارکان فدراسیون فوتبال بودیم؟ بیشتر بخوانید: ترابیان از قضاوت محروم می شود؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...