رقابت بیرو، پورحمیدی و یک جوان / بهترین پنالتی‌گیرهای حال حاضر ایران

کدخبر (183483) | 31 اردیبهشت 1402 | ساعت 17:56
0 121
رقابت بیرو، پورحمیدی و یک جوان / بهترین پنالتی‌گیرهای حال حاضر ایران
علیرضا بیرانوند که خودش را به عنوان یک دروازه بان درجه یک و پنالتی گیر مطرح کرده، امسال یک رقیب جدی در این بخش داشت.

به گزارش سرخ نیوز، علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در این فصل در برابر چهار ضربه پنالتی ایستاد و توانست با مهار دو ضربه، آمار 50 درصدی از خودش به جا بگذارد. بیرانوند امسال توانست پنالتی پیمان میری را در بازی برابر نفت مسجد سلیمان و ضربه امین پورعلی در بازی مقابل گل گهر را بگیرد و دو بار نیز برابر محمد عباس‌زاده در بازی برابر تراکتور و داریوش شجاعیان در بازی مقابل هوادار ناکام ماند.

حسین پورحمیدی، دروازه‌بان آلومینیوم اراک، در این بخش از شش پنالتی که به سمت دروازه اش شلیک شد 3 مورد را گرفت تا او نیز همچون بیرانوند آمار 50 درصدی در پنالتی ها داشته باشد. پورحمیدی در این فصل پنالتی پیمان رنجبری (نفت مسجد سلیمان)، طالب ریکانی (نفت آبادان) و امین قاسمی نژاد (گل گهر) را مهار کرد و در برابر عارف رستمی (مس کرمان)، میلاد شعبانلو (ملوان) و عزت الله پورقاز (هوادار) مغلوب شد.

محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان هوادار نیز در این فصل از چهار پنالتی، دو ضربه را گرفت؛ هرچند که او برخلاف پورحمیدی (۳۰ بازی) و بیرانوند (۲۹ بازی)، تنها در ۱۶ بازی برای تیمش به میدان رفت و آمار خود را در مسابقات کمتری به ثبت رساند. او در برابر رامین رضاییان (سپاهان) و لوسیانو پریرا (مس رفسنجان) موفق به مهار پنالتی شد و حامد شیری (نساجی) و شهریار مغانلو (سپاهان) توانستند دروازه‌اش را باز کنند.

اما نیما میرزازاد، دروازه‌بان جوان سپاهان، یک آمار جالب توجه از این نظر دارد؛ او در تنها مسابقه‌ای که برای تیمش به میدان رفت، توانست یک ضربه پنالتی را مهار کند و این یعنی عملکرد او در مهار پنالتی، 100 درصد بوده است. میرزازاد در بازی سپاهان مقابل پیکان که به برد 5 بر صفر تیمش ختم شد، پنالتی غلامرضا ثابت‌ایمانی را دفع کرد.

محمدرضا اخباری دروازه‌بان تراکتور که در این فصل برای 27 مسابقه درون دروازه تیمش ایستاد، با 7 پنالتی که به سمت دروازه‌اش شلیک شد از نظر تعداد پنالتی ها در صدر است. او تنها یک پنالتی را مهار کرد و شش ضربه دیگر وارد دروازه‌اش شد. حامد لک دروازه بان مس رفسنجان و علیرضا حقیقی در نساجی هرکدام برابر 5 ضربه پنالتی قرار گرفته اند که البته هیچگاه در مهار توپ موفق عملکرد نکردند.

پیام نیازمند در این فصل و در 27 مسابقه در برابر تنها ضربه پنالتی که به سمتش شلیک شد موفقیتی کسب نکرد. سید حسین حسینی دروازه‌بان و کاپیتان استقلال نیز در تنها پنالتی این فصلش در بازی برابر نساجی مغلوب ایوب کلانتری شد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...