رقابت جذاب مهاجمان پرسپولیس در بازی های دوستانه

آمادگی و گلزنی مهاجمان پرسپولیس در بازی های دوستانه خیال کادرفنی این تیم را برای ادامه لیگ آسوده کرد.
کدخبر (106223) | 14 آذر 1401 | ساعت 13:01
0 57
رقابت جذاب مهاجمان پرسپولیس در بازی های دوستانه
آمادگی و گلزنی مهاجمان پرسپولیس در بازی های دوستانه خیال کادرفنی این تیم را برای ادامه لیگ آسوده کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، این روزها که رقابت‌های لیگ برتر به خاطر برگزاری جام جهانی فوتبال تعطیل است، یحیی گل محمدی سعی دارد با انجام بازی‌های دوستانه وضعیت پرسپولیس را برای شروع مجدد بازی ها در شرایط ایده آل نگه دارد. در همین راستا شاگردان این مربی روز گذشته در ورزشگاه کاظمی به مصاف تیم فوتبال فجرسپاسی رفته و با نتیجه دو بر یک به برتری رسیدند. امید عالیشاه هر دو گل پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساند.

کاپیتان سرخپوشان در بازی های رسمی فصل جاری هنوز موفق به گلزنی نشده و با این دو گل به نوعی آمادگی اش را به رخ کادرفنی کشید. گرچه به این بازیکن ریزنقش در فصل جاری فرصت زیادی برای بازی نرسیده و به دلایل غیر فنی در اغلب بازی ها غایب بود. عالیشاه هفته های ابتدایی را به خاطر محرومیت انضباطی را از دست داد و پس از انجام چند بازی دچار مصدومیت شد تا در مجموع فقط ۳۰۹ دقیقه در ترکیب تیمش حاضر باشد.

امید عالیشاه ؛ ستاره پرسپولیس در بازی با فجر سپاسی

عالیشاه در هفته‌هایی که گذشت به عنوان مهاجم کاذب کنار لودکایا به بازی گرفته می شد و باید دید آیا گل محمدی همچنان از این بازیکن خوش تکنیک و سرعتی در خط حمله استفاده می کند یا با آمادگی شیخ دیاباته برنامه های این مربی تغییر خواهد کرد؟

با آمادگی و گلزنی این دو بازیکن در بازی های دوستانه اخیر خیال کادرفنی پرسپولیس از جهتی برای خط حمله راحت شد و از طرفی کارشان را برای انتخاب نفرات برای این پست سخت تر کرد. پرسپولیس از شروع فصل در خط حمله با مشکلات زیادی مواجه بود و همانطور که گفته شد عالیشاه در مقاطعی محروم و مصدوم شد. همین اتفاق برای دیگر مهاجمان تیم رخ داد و عبدی، پاکدل و دیاباته هر یک در برهه ای با آسیب دیدگی مواجه شدند تا کادر فنی بخاطر کمبود مهاجم مجبور باشد پرسپولیس را در اغلب بازی های فصل با سیستم ۱-۳-۲-۴ مقابل حریفان به میدان بفرستد. یورگن لوکادیا تک مهاجم تیم در این سیستم بود که توانست گل های حساسی را هم برای این تیم به ثمر برساند و با ۶ گلی که زده یکی از شانس های آقای گلی رقابت های این فصل لیگ برتر به شمار می رود.

یورگن لوکادیا

پرسپولیس به جز لوکادیا یک مهاجم خارجی گلزن دیگر به نام شیخ دیاباته دارد. این مهاجم اهل مالی که در بازگشت به فوتبال ایران با مصدومیت مواجه شده بود، پس از رسیدن به شرایط مسابقه توانست در ترکیب پرسپولیس مورد استفاده قرار بگیرد و نمایش قابل قبولی را ارائه دهد. او در هفته یازدهم لیگ برتر در حالی که در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، یک گل ۳ امتیازی مقابل تیم مس کرمان به ثمر رساند تا تیمش را با یک برد روحیه بخش راهی تعطیلات کند. نکته قابل توجه به حضور همزمان دیاباته و لوکادیا کنار یکدیگر در این بازی برمی گردد که باید دید در ادامه فصل تکرار خواهد داشت؟‌

با توجه به آمادگی دیاباته در تمرینات و گلزنی او در بازی دوستانه مقابل پیکان احتمال آن می رود که کادرفنی دست به تغییر آرایش بزند و تیم را با دو فوروارد بچیند. اگر این اتفاق رخ دهد باید شاهد یک ترکیب هجومی مقابل استقلال باشیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...