رقابت جذاب گلرهای ملی پوش در لیگ برتر

در این هفته سه تن از دروازه بان های تیم ملی توانستند از دروازه خود محافظت کنند.
کدخبر (160995) | 13 فروردین 1402 | ساعت 11:14
0 124
رقابت جذاب گلرهای ملی پوش در لیگ برتر
در این هفته سه تن از دروازه بان های تیم ملی توانستند از دروازه خود محافظت کنند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پرسپولیس موفق شد با برتری مقابل مس رفسنجان، به سه امتیاز ارزشمند در کرمان دست پیدا کند و همچنان به قهرمانی امیدوار بماند. در این بازی دروازه علیرضا بیرانوند بعد از سه هفته بسته ماند تا سیزدهمین کلین شیت فصل مقابل نام این دروازه بان به ثبت برسد. با این اتفاق او دوباره به صدر جدول دروازه بان های لیگ بازگشت و کنار حسین پورحمیدی قرار گرفت تا با این گلر جوان و تازه ملی پوش شده بر سر دستکش طلا رقابت کند.

ناگفته نماند که دروازه آلومینیوم در دیدار این هفته مقابل مس کرمان خیلی زود و در همان دقایق نخست روی یک ضربه پنالتی باز شد تا عارف رستمی با نزدیک کردن خودش به یک قدمی صدر جدول گلزنان لیگ، روند کلین‌شیت‌های پورحمیدی را متوقف کند.

رقابت جذاب گلرهای ملی پوش در لیگ برتر

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، سایر گلرهای تیم ملی از جمله سید حسین حسینی و پیام نیازمند توانستند دروازه خود را بسته نگه دارند. البته گلر استقلال علی رغم رقم زدن این اتفاق چند خروج ناموفق مقابل ذوب آهن داشت و خوش شانس بود که دروازه اش باز نشد. چه بسا اگر مدافعان آبی پوش اشتباهات وی را پوشش نمی دادند نمی توانست به یازدهمین کلین شیت فصل خود دست یابد. پیام نیازمند گلر سپاهان مقابل تیم قعر نشین نفت آبادان‌ کار سختی برای حفظ دروازه اش نداشت تا بتواند به طور مشترک با حسینی در رتبه سوم قرار بگیرد.

در صدر جدول، یک خارجی میهمان ناخوانده گلرهای ملی پوش است و توانسته تک و تنها رتبه دوم را به خود اختصاص دهد؛ او کسی نیست به غیر از کریستوفر کنت. دروازه بان اتریشی این فصل فولاد که با بسته نگه داشتن دروازه تیمش بعد از دو هفته کمک کرد تا تیمش مقابل پیکان پیروز شود. 

رقابت جذاب گلرهای ملی پوش در لیگ برتر

هر چه به هفته های پایانی فصل نزدیک می شویم رقابت گلرها برای کلین شیت شدت می گیرد و بیراه نیست و این مسئله باعث شده تا علاوه بر جنگ بر سر قهرمانی رقابت جالبی بین دروازه بان های سه تیم مدعی پرسپولیس، استقلال و سپاهان شکل بگیرد؛ این ۳ نفر بی شک نقش غیرقابل توجهی در تعیین جایگاه تیم های خود در پایان فصل خواهد داشت و باید دید در نهایت کدام یک خواهد توانست جام قهرمانی را به همراه تیم خود بالای سر ببرد؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...