رقابت سپاهان و استقلال برای جذب دو بازیکن

به نظر می‌رسد باشگاه سپاهان تبدیل به رقیب اصلی آبی‌های پایتخت در فصل نقل و انتقالات شده است.
کدخبر (46353) | 06 تیر 1401 | ساعت 16:51
1 89
رقابت سپاهان و استقلال برای جذب دو بازیکن
به نظر می‌رسد باشگاه سپاهان تبدیل به رقیب اصلی آبی‌های پایتخت در فصل نقل و انتقالات شده است.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از فارس، مدیران استقلال برای تقویت هرچه بهتر تیم در فصل جدید لیگ برتر، به سراغ چند لژیونر فوتبال کشورمان رفته‌اند و صحبت‌هایی نیز در این خصوص با آن‌ها شده است.

کاوه رضایی مهاجم شاغل در فوتبال بلژیک و محمد محبی وینگر شاغل در فوتبال پرتغال دو گزینه‌ای هستند که برای تقویت خط حمله مورد توجه باشگاه استقلال قرار دارند.

به همین خاطر این باشگاه درخواست خودش را به باشگاه سانتاکالارای پرتغال ارائه کرده و با کاوه رضایی نیز مذاکراتی را داشته که در هر دو مورد، منتظر پاسخ طرف مقابل است.

اما مساله‌ای که کار آبی‌ها را سخت می‌کند، اقدام متقابل باشگاه سپاهان برای جذب این دو بازیکن است و مدیران اصفهانی که قصد دارند اسب مورایس را زین کنند، مانند استقلال تمایل خودشان را برای انتقال رضایی و‌ محبی اعلام کرده‌اند.

با توجه به قرارداد سه ساله سپاهان با محمد دانشگر و اینکه گفته می‌شود چند بازیکن دیگر استقلال نیز در رادار مدیران باشگاه اصفهانی قرار دارند، به نظر می‌رسد آبی‌ها کار سختی برای جذب گزینه‌های کلیدی مورد نظر و همچنین حفظ برخی بازیکنان فصل گذشته‌شان دارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
باسلام... هربیماری به پزشک نیاز دارد . بیایید برای یکبار هم شده این کشتی به کل نشسته را به ناخدا واقعی بسپاریم. الهی که پیر دیر بیاد وسرانجام این کشتی را به ساحل امن برساند ..الهی الهی سکان این کشتی به موسپید ی که همه دوستش دارن بجهت کاردانی و فوتبالی بودن . واین شخص کسی نیست جز محمد اقا دادکان...
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...