رقم عجیب ثبت‌نام در باشگاهی که لوتار ماتئوس در افتتاحیه آن حضور داشت

شهریه چند صد میلیونی یک باشگاه ورزشی در جامعه‌ای که بسیاری از نوجوانان و جوانان آن امکان استفاده از باشگاه‌های ورزشی را ندارند، نشان از چیست؟
کدخبر (34849) | 29 فروردین 1401 | ساعت 10:27
0 107
رقم عجیب ثبت‌نام در باشگاهی که لوتار ماتئوس در افتتاحیه آن حضور داشت
شهریه چند صد میلیونی یک باشگاه ورزشی در جامعه‌ای که بسیاری از نوجوانان و جوانان آن امکان استفاده از باشگاه‌های ورزشی را ندارند، نشان از چیست؟

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از کیهان ورزشی، چند روز قبل و در یکی از مناطق بالای شهر تهران، مراسم افتتاحیه یک باشگاه مدرن ورزشی با حضور چهار چهره شناخته شده فوتبال جهان یعنی لوتار ماتئوس، آندریاس برمه، مارکوس مرک و پیرلوئیجی کولینا و البته تعدادی از میهمانان خاص دیگر برگزار شد. این مراسم پر هزینه و پر زرق و برق، توسط چند رسانه خاص پوشش داده شد تا برای بسیاری این پرسش مطرح شود که؛ هزینه هنگفت برپایی چنین مجموعه ای که تنها برای افتتاحیه آن چهار چهره سرشناس خارجی که البته برخی از آنها همراهانی را در این سفر پر خرج داشته اند، دعوت می شوند، از کدام منبع تامین شده است و چه کسانی قرار است از این مجموعه ورزشی منتفع شوند؟

البته این مراسم پر سر و صدا پیش پرده ای هم داشته است که شب قبل از افتتاحیه ( پیج‌شنبه شب) در یکی از هتل های مطرح تهران به تصویر درآمده است. بر اساس اطلاعات دریافتی، هزینه عضویت در باشگاه تازه تاسیس مورد نظر، برای یکسال بیش از ۳۰۰ میلیون تومان است! یعنی ماهانه بیش از ۲۵ میلیون تومان که البته یکی از قوانین باشگاه مورد نظر، ثبت نام یکساله است. این شهریه عجیب، در جامعه‌ای که بسیاری از نوجوانان و جوانان آن امکان استفاده از باشگاههای ورزشی را ندارند، نشان از تلاش برخی برای رواج تجملگرایی دارد.

اینکه برای افتتاح یک باشگاه ورزشی هزینه های آنچنانی صورت بگیرد و از قبل آن پول هنگفتی به جیب خارجی ها برود و برخی رسانه ها با آب و تاب دادن به آن، مدیران این مجموعه را افرادی خیر و خدوم بنامند، تنها نگاه متعجب و حیرت زده جامعه را به دنبال خود خواهد داشت؛ جامعه ای که با دیدن این ریخت و پاش ها فی الفور از خود می پرسد: چه کسانی قرار است از این همه شکوه و جلال که نام زیبای ورزش را در کنار خود دارد بهره ببرند؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...