روایتی از تعویض جنجالی دربی ۹۸

سوال اینجاست که چگونه برخی کارشناسان در خصوص صحنه جنجالی دربی ۹۸ اظهار نظر می کنند در حالی که کنار زمین و از نزدیک در جریان قضایا قرار نداشتند.
کدخبر (30950) | 03 فروردین 1401 | ساعت 07:53
0 98
روایتی از تعویض جنجالی دربی ۹۸
سوال اینجاست که چگونه برخی کارشناسان در خصوص صحنه جنجالی دربی ۹۸ اظهار نظر می کنند در حالی که کنار زمین و از نزدیک در جریان قضایا قرار نداشتند.

به گزارش سرخ نیوز، علی خسروی و بسیاری از کارشناسان داوری علی رغم آنکه در دربی ۹۸ در کنار زمین حضور نداشتند و طبیعتا از اتفاقات جنجالی دقیقه ۸۰، تعویض پرسپولیس و گل استقلال بی خبر هستند تاکید دارند که پروسه تعویض طی نشده و به همین جهت نیز شاهد آن بودیم که داوری علی رغم توقف بازی، اجازه تعویض به سرخ ها نمی دهد. علی خسروی، یکی از نفرات کمیته داوران که در انتخاب سیدمهدی سیدعلی به عنوان داور دربی ۹۸ دخیل بود و همچنین شائبه هایی در خصوص همکاری او و سیدعلی با مدیرعامل استقلال در شهرداری وجود دارد روی آنتن برنامه زنده تمام قد از قضاوت نامطلوب سیدعلی در شهرآورد دفاع می کند و بازهم اصرار دارد که اجازه حضور سیدجلال به دلیل طی نشدن روند تعویض بوده! سوال اصلی اما اینجاست که کارشناسان داوری و خسروی چگونه این چنین با اطمینان خاطر از اتفاقات دربی سخن می گویند در حالی که تنها کسانی که می توانند واقعه را بازگو کنند زاهدی فر (داور چهارم)، ناظر داوری، سیدجلال حسینی، یحیی گل محمدی و افشین پیروانی هستند که در جزئیات ماجرا قرار داشته و به علاوه در تمام لحظات در کنار زمین حضور داشتند. سیدجلال حسینی که در لحظات جنجالی دربی ۹۸ برای تعویض کنار زمین حضور داشت و بهترین شاهد ماجراست می گوید: «متاسفانه وقتی داور بازی را تغییر می‌دهند و اجازه نمی‌دهند کسی حرف بزند، همین می‌شود. در زمان تعویض سریع آماده شدم وارد زمین شوم. حتی روی ساق‌بندم هم چسب نزده بود و سریع آمدم کنار زمین به به زمین بیایم. زمانی که کنار زمین بودم، آقای زاهدی‌فر (داور چهارم) از من می‌پرسد آیا برگه تعویض داده‌اند؟ که من می‌گویم وقتی کنار زمین هستم حتما برگه تعویض را داده‌ایم که آماده ورود به زمین شده‌ام» پاسخ کاپیتان پرسپولیس واضح و گویاست و نیاز به توضیح اضافه نیست؛ فقط سوال اصلی اینجاست علی خسروی چرا اصرار به انکار حقایق دارد و اصولا چرا وقتی در این لحظات کنار زمین نبوده با اطمینان خاطر از عملکرد سیدعلی دفاع می کند؟!

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...