روایت عجیب دو پرسپولیسی؛ چرا باید جدا شوند؟

دو بازیکن جوان پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.
کدخبر (44902) | 29 خرداد 1401 | ساعت 12:18
2 108
روایت عجیب دو پرسپولیسی؛ چرا باید جدا شوند؟
دو بازیکن جوان پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.

به گزارش سرخ نیوز، ظاهرا سرمربی پرسپولیس تمایلی به ادامه کار با محمد شریفی و علی شجاعی ندارد. این دو بازیکن که توسط خود گل‌محمدی جذب پرسپولیس شدند در فصلی که گذشت کمتر فرصت بازی یافتند. شریفی در اغلب بازی‌ها نیمکت نشین بود و شجاعی مدت زیادی از فصل را به دلیل مصدومیت دور از ترکیب قرار داشت.

به جای شریفی قرار بود محمد خدابنده‌لو، کاپیتان تیم امید جذب شود که این بازیکن راهی گل‌گهر شد. امید نورافکن و میلاد زکی‌پور هم گزینه‌های پرسپولیس برای پست دفاع چپ بودند که اولی با سپاهان قرارداد داشت و دومی هم با مدیران باشگاه به توافق مالی نرسید تا حضور این نفرات در جمع سرخپوشان منتفی شود.اگر از نورافکن که جزو مدافعان تاپ لول فوتبال ایران است و رزومه قابل توجهی داشته فاکتور بگیریم، با نگاهی به آمار نفراتی که نام بردیم خواهیم دید چندان اسمی و کارنامه دار نیستند. 

نورافکن روزهای درخشانی را در یکسال اخیر داشت و توانست در صعود تیم ملی به جام جهانی نقش آفرینی کند و با پیراهن سپاهان 4 گل و 5 پاس گل را در لیگ برتر به جای گذاشته و با تیمش موفق به کسب سهمیه آسیایی شود. اما سایر گزینه‌های پرسپولیس عملکرد چندان چشمگیری در فصلی که گذشت نداشتند. خدا بنده لو 2 گل و یک پاس گل را در 27 مسابقه با پیراهن ذوب‌آهن برجای گذاشت و زکی‌پور در 23 مسابقه‌ای که با پیراهن گل‌گهر در زمین حاضر بود، یک گل زد و یک پاس گل داد. 

جالب اینجاست علی شجاعی با اینکه کمتر از زکی‌پور در فصل گذشته فرصت بازی داشته اما عملکردی مشابه با مدافع گل گهر داشته و توانست در 13 مسابقه لیگ برتر یک گل و یک پاس گل و در بازی جام حذفی با ویستا توربین یک گل بزند. محمد شریفی هم گرچه در 307 دقیقه ای که در لیگ برتر حاضر بود موفق به گلزنی نشد، اما یک گل برای سرخپوشان در جام حذفی زد. این آمارها در شرایطی به ثبت رسیده که شرایط این بازیکنان به هیچ عنوان با هم قابل مقایسه نیستند. شجاعی و شریفی در تیم مدعی و پرهوادار پرسپولیس بودند که در کانون توجه رسانه‌هاست و دو بازیکن دیگر در تیم های که هوادارش توقع قهرمانی ندارد. چه بسا اگر خدابنده‌لو و زکی پور به پرسپولیس می‌آمدند نمی‌توانستند این فشارها را تحمل کنند؛ کما اینکه دیدیم زکی‌پور نتوانست در استقلال دوام بیاورد. اما شجاعی و شریفی با این شرایط آداپته شدند و توانستند خود را نشان دهند.اما متاسفانه حالا که کار آزموده شده‌اند قرار است کنار گذاشته شوند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
آفرین دقیقا درسته راستی داستان رضا اسدی چجوریه قراره بره؟
کاربر سایت
04 شهریور 1402
واقعا حرف منطقی و فنی زدی ..گاهی اوقات واقعا اینکه گلمحمدی رو میگن دلاله باید باور کرد
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...