روبرتو تورس سرخپوش می‌شود؟ / رمزگشایی از صحبت‌های نکونام

به نظر می‌رسد مقصد روبرتو تورس در لیگ بیست و سوم، مشخص شده است.
کدخبر (224165) | 05 شهریور 1402 | ساعت 13:46
0 132
روبرتو تورس سرخپوش می‌شود؟ / رمزگشایی از صحبت‌های نکونام
به نظر می‌رسد مقصد روبرتو تورس در لیگ بیست و سوم، مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جواد نکونام در بخشی از صحبت‌هایش در کنفرانس خبری پیش از دیدار استقلال مقابل استقلال خوزستان، گفت:

با روبرتو تورس حدود یک ماه صحبت کردیم. او به یکی از تیم‌های ایرانی پیوسته است و امروز و فردا قرارداد می‌بندد.

با توجه به صحبت‌های جواد نکونام در خصوص آینده روبرتو تورس، حدس زدن مقصد کاپیتان سابق اوساسونا سخت نیست و به نظر می‌توان پیش‌بینی کرد که این هافبک اسپانیایی را برای فصل آینده در پیراهن کدام تیم لیگ برتری خواهیم دید.

از بین تیم‌های ایرانی، تنها عده محدودی توانایی مالی جذب روبرتو تورس را دارند؛ سپاهان، تراکتور، استقلال، فولاد خوزستان، گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس. از بین ۶ باشگاه مذکور، استقلال، سپاهان و تراکتور به دلایلی نظیر پر بودن لیست و محدودیت سقف بودجه، از دور رقابت کنار رفته‌اند.

روبرتو تورروبرتو تورس سرخپوش می‌شود؟ / رمزگشایی از صحبت‌های نکونامس سرخپوش می‌شود؟ / رمزگشایی از صحبت‌های نکونام

از بین سه باشگاه باقی‌مانده، پرسپولیس قصد دارد نسبت به خرید مهاجم خارجی اقدام کند. بنابراین احتمال پیوستن روبرتو تورس به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی که محدودیت سقف بودجه آن‌ها با جذب مهاجم خارجی تقریبا تکمیل می‌شود، پایین است.

گل‌گهر سیرجان هم به‌نظر پرونده نقل و انتقالات خود در فصل جدید را تکمیل کرده و مارینوس اوزونیدیس قصد دارد با بازیکنان فعلی، فصل را ادامه داده و مهره جدیدی در این برهه زمانی به جمع شاگردانش اضافه نکند؛ آن هم بازیکن بزرگی و گران‌قیمتی مثل روبرتو تورس که ممکن است بالانس ترکیب را در شرایطی که سه هفته از آغاز لیگ برتر گذشته، برهم بریزد. هرچند که آن‌ها هنوز هم نیم‌نگاهی به جذب روبرتو تورس دارند

اما فولاد خوزستان که این روزها سرمربی خود یعنی علیرضا منصوریان را اخراج کرده، شرایط متفاوتی دارد. فولادی‌ها از نظر سقف بودجه مشکلی ندارند اما لیست بازیکنان آن‌ها پر است. با این‌حال، سرخپوشان اهوازی در حال رایزنی برای خارج کردن چند بازیکن از لیست خود هستند تا نفرات جدیدی را به ترکیب خود اضافه کنند؛ نفراتی که یکی از آن‌ها بنابر شنیده‌ها، روبرتو تورس است.

با این تفاسیر، احتمالا روبرتو تورس در لیگ بیست و سوم هم دوباره لباس فولاد خوزستان بر تن کند، مگر این که اتفاقی ناگهانی و غیرقابل پیشبینی رخ دهد.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...