روزهای جنجالی در انتظار مهاجمی که دنبال دردسر است / عیسی آل کثیر چگونه پرسپولیسی می‌شود؟

صحبت‌های رضا درویش در رابطه با احتمال بازگشت عیسی آل کثیر به پرسپولیس باعث شده تا بار دیگر بحث سرخ‌پوش شدن این بازیکن داغ شود.
کدخبر (226015) | 11 شهریور 1402 | ساعت 15:06
0 199
روزهای جنجالی در انتظار مهاجمی که دنبال دردسر است / عیسی آل کثیر چگونه پرسپولیسی می‌شود؟
صحبت‌های رضا درویش در رابطه با احتمال بازگشت عیسی آل کثیر به پرسپولیس باعث شده تا بار دیگر بحث سرخ‌پوش شدن این بازیکن داغ شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بدون تردید عیسی آل کثیر یکی از بازیکنان جنجالی سال‌های اخیر فوتبال ایران بوده است.

بعد از انتقال پرماجرا به سپاهان و اخباری که پیرامون قرارداد نجومی وی با این تیم به گوش می‌رسد، او با بسته شدن پنجره تابستانی وارد لیست بازیکنان سپاهان نشده و حالا دست بازی برای فسخ یک طرفه قرارداد خود با این تیم دارد.

بر اساس قوانین نقل و انتقالاتی، عدم قراردادن نام یک بازیکن در لیست این اجازه را به بازیکن می‌دهد که با فسخ یک طرفه جدا شود و مطالبات خود را از طریق کمیته وضعیت پیگیری کند.

عیسی آل کثیر با مدیران سپاهان بر سر اصلاح قرارداد به توافق نرسیده و در حال حاضر می‌تواند قرارداد خود را به طور یک طرفه فسخ کند، موضوعی که با شکایت باشگاه سپاهان همراه خواهد شد.

در این میان رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس از احتمال جذب این بازیکن گفته است، انتقالی که اگر عملی شود قطعا شاهد یک جنجال بزرگ میان پرسپولیس، سپاهان و آل کثیر خواهیم بود.

عیسی آل کثیر و جنجال‌هایی که پایانی ندارند

سابقه جنجال‌های عیسی آل کثیر مربوط به چند فصل اخیر نیست. او زمانی در پیکان بهترین گلزن تیم بود و توسط حسین فرکی به دلیل اعتراض به نیمکت‌نشینی اخراج شد. او در دوره قبلی حضور خود در این تیم نیز بعد نیمکت‌نشینی در طول فصل و در حالی که نخستین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کرد تصمیم به جدایی و حضور در لیگ دسته اول فوتبال ایران گرفت.

در نفت تهران نیز حواشی زیادی حول آل کثیر وجود داشت و این حواشی در سومین سال حضور وی در این تیم به اوج رسید. در نفت آبادان نیز او بعد درخشش در نیمه اول فصل، در نیم‌فصل دوم چند بار توسط کادر فنی وقت این تیم کنار گذاشته شد.

در پرسپولیس نیز ابتدا آن شادی گل جنجالی و محرومیت سنگین و سپس مصدومیت و بعد از آن حواشی مربوط به تمدید قرارداد در زمستان سال گذشته و در ادامه جنجال‌های تمدید قرارداد در تابستان سال جاری از این بازیکن در یادها باقی مانده است.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...