روزی که آرنولد شوارتزنگر 25 برابر جرج کلونی برای یک فیلم پول گرفت!

کدخبر (147253) | 07 اسفند 1401 | ساعت 07:36
0 207
روزی که آرنولد شوارتزنگر 25 برابر جرج کلونی برای یک فیلم پول گرفت!
آرنولد شوارتزنگر در اوایل دوران بازیگری خود در دنباله ناموفق فیلم Batman Forever با نام Batman & Robin و در نقش مستر فریز بازی کرده بود.

به گزارش سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر، قهرمان هفت دوره مستر المپیا نه تنها یک بدنساز افسانه‌ای بلکه یک هنرپیشه مشهور نیز هست. با این حال ستاره فیمی چون ترمیناتور در حرفه بازیگری خود با شکست‌هایی نیز مواجه شده است.

آرنی که برای مدت طولانی در صنعت سینما فعالیت دارد، ثروت هنگفتی از این مسیر به دست آورده است. در میان موفقیت‌های قابل توجه آرنولد شوارتزنگر به عنوان یک بازیگر، قطعا بازی در دنباله فیلم Batman Forever به همراه جرج کلونی، یک فاجعه تمام عیار بود و در میان شکست‌های قابل توجه وی قرار می‌گیرد.

در پادکست جوایز هالیوود ریپورتر، کلونی که در این فیلم نقش بتمن را بازی می‌کرد، درباره اتفاقاتی که حین فیلمبرداری فیلم به وقوع پیوسته، صحبت کرده است. روزی که آرنولد شوارتزنگر 25 برابر جرج کلونی برای یک فیلم پول گرفت! جرج کلونی مدعی شد که آرنولد بیست برابر بیشتر از پولی که او دریافت کرده بود، به دست آورد.

فکر می‌کنم شوارتزنگر برای آن فیلم 25 میلیون دلار دستمزد گرفت که 20 برابر بیشتر از دستمزد من بود و جالب این است ما یک روز با هم کار کردیم. اما من بودم که به خاطر لباس و گریمی که داشتم، گرمای شدیدی را تحمل کردم.

آرنولد شوارتزنگر در فیلم بتمن Batman & Robin

به گفته منتقدان، فیلم «بتمن و رابین» به دلیل روایت ضعیف و بازی بد بازیگرانش شکست خورد. دلیل دیگر نقدهای منفی آن، نمایش نامناسب شخصیت زن بود. در برخی از گزارش‌ها و نقدها هم ادعا شده که این بدترین فیلم فانتزی ابرقهرمانی تاریخ است. فیلمبرداری این فیلم در فصل تابستان و در دمای بالای هوا انجام شد که البته جرج کلونی به دلیل پوشیدن لباس بتمن، بیشتر از هر فرد دیگری این گرما را حس می‌کرد. از همان ابتدا کلونی می‌دانست که برای نقش بتمن مناسب نیست. پس از مواجهه با انتقادات، او مجبور شد سبک بازیگری خود را تغییر دهد که البته بر حرفه او تأثیر گذاشت. گفته می‌شود آرنولد شوارتزنگر برای بازی در این فیلم علاوه بر دستمزد 25 میلیون دلاری، آپشن‌های خاصی را هم در قراردادش داشت. مدت زمان حضور آرنولد در صحنه این فیلم تنها 25 روز بود. به عبارتی او برای هر روز بازیگری یک میلیون دلار درآمد داشت. همچنین از زمانی که آرنولد روی صندلی گریم می‌نشست، تنها حداکثر 12 ساعت در روز برای این فیلم وقت گذاشته است. در نتیجه زمان حضور این بازیگر در صحنه فیلمبرداری محدود بود. روزی که آرنولد شوارتزنگر 25 برابر جرج کلونی برای یک فیلم پول گرفت! پس از اینکه آرنولد شوارتزنگر دومین قهرمانی مستر المپیا خود را در سال 1972 به دست آورد، تمایل داشت به طور تدریجی از بدنسازی کنار بکشد. رویای او زمانی محقق شد که بازی در عنوان نقش اول فیلم هرکول به وی پیشنهاد شد. با این حال لهجه اتریشی او باعث انتقاداتی به این فیلم شد. آرنولد شوارتزنگر پس از سومین قهرمانی خود در المپیا، با دومین فیلم خود یعنی خداحافظی طولانی که در آن نقش یک آدمکش اوباش را بازی می‌کرد، به روی پرده نقره‌ای رفت. بازی در فیلم گرسنه بمانید در سال 1976 نشان دهنده تسلط آرنولد بر بازیگری بود چراکه این فیلم جایزه گلدن گلوب را برایش به ارمغان آورد. او در دهه 80 میلادی به ستاره فیلم‌های اکشن تبدیل شد و بازی در فیلم ترمیناتور در سال 1984 به نقطه عطف دنیای بازیگری وی بدل شد.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...