کریستیانو رونالدو بیشتر می‌دود یا وحید امیری؟

با توجه به رویارویی دو تیم پرسپولیس و النصر از حالا برخی مقایسه ها آغاز شده است.
کدخبر (224458) | 06 شهریور 1402 | ساعت 09:25
0 218
کریستیانو رونالدو بیشتر می‌دود یا وحید امیری؟
با توجه به رویارویی دو تیم پرسپولیس و النصر از حالا برخی مقایسه ها آغاز شده است.

به گزارش سرخ نیوز، با توجه به قرار گرفتن پرسپولیس و النصر در یک گروه از لیگ قهرمانان آسیا، از حالا برخی مقایسه ها آغاز شده است و در حالیکه تقابل کریستیانو رونالدو با تعدادی از ستارگان پرسپولیس که جام جهانی نیز با وی روبرو شده بودند، بر جذابیت های این دیدار خواهد افزود، این پرسش مطرح می شود که؛ آیا پرسپولیس می تواند در برابر این حریف تا بن دندان مسلح با دو جین ستاره نامی حرفی برای گفتن داشته باشد؟

امروز علی پروین مدعی شد که این کار شدنی است و حالا حمید استیلی دیگر پیشکسوت پرسپولیس دست به مقایسه‌ای عجیب زده است.

حمید استیلی در خصوص تقابل کریستیانو رونالدو با پرسپولیس گفت:

ما ۵ سال قبل در جام جهانی با همین رونالدو مواجه شدیم تازه آن موقع جوان‌تر هم بود. در همان بازی دیدید علیرضا بیرانوند چه کار کرد و مرتضی پورعلی‌گنجی چه نمایش خوبی همراه با رامین رضاییان برابر رونالدو داشتند. کریستیانو رونالدو بازیکن بزرگی است اما ترسناک نیست و می‌توان با آنالیز درست او را مهار کرد. ما خودمان در ترکیب پرسپولیس بازیکنان فوق العاده ارزشمندی داریم. برای مثال به نظرم وحید امیری بیشتر از کریستیانو رونالدو در زمین می‌دود.

این مقایسه از سوی حمید استیلی در حالی انجام شده که چندان منطقی به نظر نمی‌رسد و با توجه به تفاوت پست و دایره حرکتی دو بازیکن نام برده شده -کریستیانو رونالدو  و وحید امیری- این پرسش مطرح می‌شود که این تفاوت سطح دوندگی چه تاثیری بر روند تیمی آنها دارد؟ ضمنا بازیکنی در سن و سال رونالدو را نمی‌توان در قالب میزان دوندگی اش ارزیابی کرد و بیش از این مسئله باید سراغ سطح هوشیاری وی و عملکرد ذهنی او رفت؛ موضوعی که وی را حتی در این سن و سال ستاره ای اثرگذار و ترسناک جلوه می دهد.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...