رکوردهایی که پیرمرد برزیلی در شب تلخ بسکتبال ایران شکست

کدخبر (223976) | 04 شهریور 1402 | ساعت 19:59
0 127
رکوردهایی که پیرمرد برزیلی در شب تلخ بسکتبال ایران شکست
در دیدار بسکتبال ایران و برزیل، رکوردهای جالبی ثبت شد.

به گزارش سرخ نیوز، برزیل در اولین بازی خود در جام جهانی بسکتبال 2023 مقابل ایران به پیروزی 100 بر 59 رسید و یکی از بهترین نتایج خود را در تاریخ این مسابقات بدست آورد. بازیکنان این تیم در دفاع عملکرد فوق العاده‌ای داشتند که این به نوبه خود به برزیل اجازه داد تا بسکتبال زیبایی را در زمین باز به نمایش بگذارد.

مارسلینیو هورتاس در بازی بسکتبال ایران مقابل برزیل، به خوبی تیمش را رهبری کرد و به سومین بازیکنی شد که از زمان ثبت داده‌ها در سال 1994 به رکورد 100 پاس گل در جام جهانی می‌رسد.

مارسلینیو هوئرتاس برزیلی در شب پیروزی 100 بر 59 کشورش مقابل ایران در جام جهانی بسکتبال، دومین بازیکن مسن تاریخ جام جهانی بسکتبال لقب گرفت. او موفق شد در این دیدار 10 امتیاز به دست آورد. هوئرتاس 40 سال و 3 ماه دارد. تنها بازیکن مسن‌تر تاریخ مسابقات، ادواردو مینگاس بود که در دو بازی آنگولا در جام جهانی 2019، 40 سال و 7 ماه داشت.

همچنین در این جام جهانی قرار است جوانترین بازیکن تاریخ مسابقات به نام خامان مالواچ با پیراهن تیم ملی سودان جنوبی به میدان برود. او در حالی وارد این مسابقات شده که تنها 16 سال سن دارد و به احتمال فراوان در مسابقات درفت سال 2025 NBA به عضویت یکی از تیم های مطرح این لیگ درآید.

ایران چاره‌ای ندارد جز این که پس از این شکست عجیب دوباره خودش را جمع و جور کند و برای بازی دوشنبه‌اش مقابل ساحل عاج آماده‌تر ظاهر شود. از طرفی این بازی به عنوان یک آمادگی خوب برای برزیلی‌ها قبل از رویارویی با اسپانیا در روز دوشنبه محسوب می‌شود. با این حال، مصدومیت عجیب رائول نتو در کوارتر سوم بازی مقابل ایران، ممکن است کار برزیل را در مقابل اسپانیا دشوار کند.

اخبار سایر ورزش ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...