رکوردی که مارادونا هم به آن نرسید

ناپولی پس از پیروزی برابر آژاکس، به رکوردی دست یافت که حتی در دوران افسانه‌ای حضور مارادونا در این تیم به آن نرسیده بود.
کدخبر (75489) | 13 مهر 1401 | ساعت 19:14
0 82
رکوردی که مارادونا هم به آن نرسید
ناپولی پس از پیروزی برابر آژاکس، به رکوردی دست یافت که حتی در دوران افسانه‌ای حضور مارادونا در این تیم به آن نرسیده بود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ناپولی با پیروزی تاریخی 6-1 در خارج از خانه مقابل آژاکس، قدرت خود را به عنوان صدرنشین سری‌آ به رخ رقبایش کشید. آنها پس از شروع عالی در لیگ قهرمانان اروپا و صدرنشینی مشترک سری‌آ، حتی بدون ویکتور اوسیمن مصدوم، سرشار از اعتماد به نفس بودند. آنها با ویران کردن آژاکس در هلند، به روند موفقیت‌آمیز خود در این فصل ادامه دادند. ناپولی مقابل آژاکس آمادگی چشمگیر خود را به نمایش گذاشت و در نهایت با نتیجه 6-1 به پیروزی رسید تا این تیم ایتالیایی به عنوان رهبر مطلق گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا، به صعود به دور بعد نزدیک و نزدیکتر شود. ناپولی آژاکس ناپولی که در تابستان تیم خود را بازسازی کرد و جوانان جایگزین چندین بازیکن کهنه‌کار شدند، در این فصل در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده است. تیم لوسیانو اسپالتی صدرنشین سری‌آ و لیگ قهرمانان اروپا در گروه A است؛ جایی که آنها در سه برد خود 13 گل به ثمر رسانده‌اند و با سه امتیاز بالاتر از لیورپول قرار دارند. این بزرگترین شکست اروپایی، سنگین‌ترین شکست در هر رقابتی از سال 1964 و بزرگترین شکست خانگی آنها بود. این دیدار برای ناپولی تاریخی بود چراکه آنها توانستند برای اولین بار در یک بازی اروپایی خارج از خانه بیش از 5 گل به حریف خود بزنند. همچنین آنها به نقطه‌ای رسیدند که مارادونا هم نتوانسته بود به آن دست پیدا کند. ناپولی در حالی به یازدهمین بازی بدون شکست خود در تمامی رقابت‌ها رسید که پیش از این در زمانی که مارادونا در این تیم حضور داشت، ناپولی‌ها توانسته بودند 10 بازی بدون شکست متوالی را تجربه کنند. مارادونا ۷ سال در ناپولی حضور داشت و با این تیم به ۲ قهرمانی سری آ، ۲ قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی جام یوفا(لیگ اروپای فعلی) دست یافت. این بازی رویارویی بازیکنان مکزیکی دو تیم یعنی هیروینگ لوزانو و ادسون آلوارز هم بود. لوزانو اگرچه در این بازی گل نزد و تنها یک پاس گل داد اما توانست دردسر زیادی برای مدافعان آژاکس ایجاد کند و نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...