رکورد نقل و انتقالاتی لیگ برتر انگلیس در دست ستاره انگلیسی وستهام

باشگاه آرسنال پیشنهاد 105 میلیون پوندی برای خرید دیوید اورنستین، ستاره انگلیسی وستهام، ارائه کرد.
کدخبر (200470) | 07 تیر 1402 | ساعت 07:14
0 122
رکورد نقل و انتقالاتی لیگ برتر انگلیس در دست ستاره انگلیسی وستهام
باشگاه آرسنال پیشنهاد 105 میلیون پوندی برای خرید دیوید اورنستین، ستاره انگلیسی وستهام، ارائه کرد.

به گزارش سرخ نیوز، شب گذشته، دیوید اورنستین از سومین پیشنهاد گران‌قیمت آرسنال برای جذب «دکلن رایس» خبر داد. خبرنگار سایت معتبر اتلتیک نوشت که آرسنال قرار است برای خرید ستاره انگلیسی، رکورد نقل و انتقالات تاریخ فوتبال این کشور را بشکند.

پیشنهادها برای جذب دیوید اورنستین

توپچی‌های لندن تصمیم دارند برای جذب رایس، 100 میلیون پوند نقد و 5 میلیون پوند پاداش بدهند. با اینکه سیتی پیشنهاد کمتری ارائه کردند ولی خود بازیکن ترجیح می‌دهد به جای آرتتا، شاگرد گواردیولا شود. پیشنهاد منچسترسیتی 80 میلیون پوند به اضافه 10 میلیون پوند پاداش است. باشگاه وستهام با این حال، به‌خاطر پیشنهاد بهتر آرسنال، تصمیم دارد که بازیکن خود را به تیم لندنی واگذار کند و انتظار دارد سیتی نیز پیشنهاد بهتری ارائه کند. جنگ قدرت بین سیتی و آرسنال مدت‌هاست برای خرید دکلن رایس بالا گرفته و توپچی‌ها نمی‌خواهند مثل لیگ و از دست قهرمانی، در این ماجرا نیز به حریف خود ببازند.

ارزش دیوید اورنستین چقدر است؟

ستاره 24 ساله انگلیسی 245 بازی برای وستهام انجام داده و آمار 15 گل و 13 پاس گل را به ثبت رسانده است. فصل گذشته وستهام توانست قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شود که نقش رایس در این جام بسیار بالا بود. ستاره انگلیسی در این سال‌ها در پست هافبک مرکزی به یکی از عناصر موفقیت سه‌شیر نیز نام گرفته و بی‌شک یکی از بهترین بازیکنان کنونی لیگ برتر به‌شمار می‌رود. سایت ترانسفرمارکت ارزش او را 90 میلیون یورو تخمین زده و تاکنون باشگاه‌هایی مثل بایرن مونیخ نیز برای جذب او به وستهام پیشنهاد داده‌اند. انزو فرناندز که زمستان گذشته با 106 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی آمد، رکورددار گران‌ترین خرید تاریخ لیگ برتر است. جک گریلیش، روملو لوکاکو (انتقال از اینتر به چلسی)، پل پوگبا، آنتونی، هری مگوایر، روملو لوکاکو (انتقال از اورتون به منچستریونایتد)، ویرجیل فان‌دایک، حیدون سانچو و نیکولا په‌په گران‌ترین خریدهای تاریخ جزیره هستند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...