زنده با آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر

پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر در ساعت 24 امروز پنج شنبه 6 بهمن بسته خواهد شد.
کدخبر (131701) | 06 بهمن 1401 | ساعت 20:29
0 93
زنده با آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر
پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر در ساعت 24 امروز پنج شنبه 6 بهمن بسته خواهد شد.

سرخ نیوز — هیجان نقل و انتقالات زمستانی به روز آخر رسیده و تیم‌های لیگ برتری تا ساعت 24 امروز پنج شنبه 6 بهمن برای جذب بازیکن جدید یا خارج کردن بازیکنان فعلی از لیست خود فرصت خواهند داشت. مطابق انتظار اغلب تیم‌های لیگ برتری نقل و انتقالات خود را به روز پایانی موکول کرده‌اند و قابل انتظار است که امروز شاهد تغییرات زیادی در لیست تیم‌های لیگ برتری باشیم. با خبرهای زنده و لحظه به لحظه از آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی همراه ما باشید.
00:57 - احسان مرادیان از صنعت نفت آبادان جدا شد.
00:30 - سینا مریدی به باشگاه فوباد خوزستان پیوست.
00:24 - برخی منابع خبری مدعی هستند که باشگاه استقلال به صورت یکطرفه قرارداد سیاوش یزدانی را فسخ کرده است.
00:10 - کاوه رضایی به صورت یکطرفه قراردادش را با تراکتور فسخ کرده است.
00:00 - گفته می شود احمد عبدالله زاده و وریا غفوری به صورت رسمی قراردادشان را با فولاد خوزستان فسخ کردند.
23:57 - غیررسمی؛ سیامک نعمتی در پرسپولیس ماندنی شد.
23:51 - مهدی نژاد مهدی بعد از جدایی از سپاهان به فولاد خوزستان پیوست.
21:28 - محمدامین درویشی، مهاجم ۲۹ ساله سابق باشگاه‌های نفت آبادان، گل‌گهر، پیکان و ذوب‌آهن اصفهان با عقد قراردادی رسمی به جمع شاگردان محمد ربیعی اضافه شد.
20:48 - غیر رسمی ؛ لئورناردو پریرا به پرسپولیس پیوست
19:10 - رسمی؛ با اعلام باشگاه آلومینیوم اراک، محمدرضا فلاحیان از خوشه طلایی ساوه، امیرحسین نعمتی از ون پارس اصفهان و محمد خردمند از تیم زیر 21 سال آلومینیوم اراک به این تیم پیوستند.  سه بازیکن جدید آلومینیوم اراک
18:15 - فرهاد کرمانشاهی دروازه بان تیم فوتبال پیکان با نفت مسجدسلیمان به توافق رسیده است. این بدان معناست که نفت مسجدسلیمان گودرز داوودی دیگر دروازه بان جدید خود را از لیست کنار خواهد گذاشت.
17:54 - موسی کولیبالی مدافع مازاد فولاد خوزستان مورد توجه نساجی مازندران قرار گرفته است.
17:52 - سیاوش یزدانی همچنان بزرگترین معمای روز پایانی نقل و انتقالات است. گفته می شود گل گهر و سپاهان خواهان جذب وی هستند.
17:31 - فرهیختگان در گزارشی مدعی شده که سیامک نعمتی در آستانه انتقال به فولاد است. باشگاه پرسپولیس تنها در صورتی که مبلغ مدنظر خود برای رضایت نامه را دریافت کند به این بازیکن اجازه جدایی قطعی را خواهد داد.
16:48 - رسمی؛ یوکیا سوگیتا مدافع چپ ژاپنی و پیشین تراکتور به فولاد خوزستان پیوست.
16:00 - رسمی؛ رشید مظاهری دروازه بان پیشین سپاهان، استقلال، تراکتور و ذوب آهن به عضویت پیکان درآمد. رشید مظاهری پیکان
15:44 - رسمی ؛ علی زارع وینگر 22 ساله مس رفسنجان به عضویت پیکان درآمد.
14:32 - رسمی؛ مهیار زحمتکش مدافع میانی فصل گذشته مس کرمان و بازیکن نیم فصل نخست شمس آذر قزوین در لیگ یک، بار دیگر به مس کرمان پیوست. مهیار زحمتکش مس کرمان
13:23 - رسمی؛ ران تونگییک مدافع استرالیایی ۲۶ساله بعد از توافق با مدیران مس کرمان رسما به این باشگاه پیوست. ران تونگییک به مس کرمان پیوست
12:27 - مقصد غیرمنتظره رشید؛ رشید مظاهری دروازه بان پیشین سپاهان با پیکان به توافق رسیده و در آستانه انتقال به این تیم قرار گرفته است.
11:39 - باشگاه استقلال با جدایی قرضی یا قطعی امید حامدی فر هافبک تدافعی جوان خود مخالفت کرد، هر چند فولاد خوزستان همچنان در تلاش برای جذب این بازیکن است.
10:59 - محمدجواد ملایی وینگر زیر 23 سال نساجی به طور قرضی راهی سایپا شد.
10:02 - در فاصله 14 ساعت مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر، باشگاه ملوان در تلاش است تا امیر شهیم و میثم نامور دو بازیکن جوان گل گهر سیرجان را جذب کند.
00:51 - هوادار تهران در روز پایانی ممکن است اقدام به جذب وریا غفوری کند. این تیم نیاز به جذب یک بازیکن کناری دارد و ساکت الهامی هم علاقه عجیبی با بازیکنان پا به سن گذاشته!
00:48 - نفت مسجدسلیمان 6 سهمیه خرید متعارف و یک سهمیه خرید برای جانشینی بازیکن مصدوم را استفاده کرده است. خرید جدید توسط این تیم با سهمیه آزاد ممکن خواهد بود هر چند ممکن است برخی بازیکنان جدید این تیم نیز کنار گذاشته شوند.
00:42 - سپاهان احتمالا باز هم بازیکن جدا شده خواهد داشت. این تیم اگر موفق به جذب مدافع میانی شود احتمالا راضی به فسخ قرارداد محمد نژادمهدی خواهد شد. او در نیم فصل اول حتی یک بار هم شانس حضور در زمین را پیدا نکرد.
00:39 - پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان در تلاش برای جذب مهاجم خارج هستند. عقد قرارداد با مهاجمانی که هنوز راهی ایران نشده‌اند احتمالا تا زمان بسته شدن پنجره ممکن نخواهد بود با این حال تلاش این تیم‌ها برای جذب مهاجم خارجی با سهمیه آزاد ادامه خواهد داشت.
00:29 - رشید مظاهری مورد توجه مس کرمان و فولاد خوزستان قرار دارد. احتمالا وی نیز امروز تکلیف تیم جدید خود را مشخص خواهد کرد.
00:21 - آخرین آپدیت درباره وضعیت جدایی سیامک نعمتی از پرسپولیس، احتمال جدایی قرضی این بازیکن است. گل‌گهر محمدرضا حسینی را جذب کرده و اگر بتواند لیست خود را خالی کند مشتری نعمتی خواهد بود، درست به همان روشی که حسینی راهی این تیم شد. فولاد خوزستان هم در ساعات باقی مانده پیگیر جذب سیامک نعمتی خواهد بود، هر چند فولادی‌ها ترجیح می‌دهند این بازیکن را به طور قطعی و با سهمیه آزاد جذب کنند.
00:18 - سیاوش یزدان تنها بازیکن مازاد استقلال نیست. تلاش مدیران این باشگاه برای فسخ قرارداد عزیزبک آمانوف هم ادامه دارد اما تا این لحظه نتیجه‌ای حاصل نشده است.
00:13 - در انزلی فعلا خبری از جذب مهاجم نیست. ملوان هیچ بازیکنی جذب نکرده و هیچ بازیکنی هم از این تیم جدا نشده است. تلاش برای جذب یک مهاجم بلندزن از تابستان آغاز شده و شاید امروز انزلی‌چی‌ها شاهد جذب مهاجم جدید باشند.
00:00 - تنها 24 ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر مانده و تا قبل از آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر خبری از فسخ قرارداد سیامک نعمتی و سیاوش یزدانی با پرسپولیس و استقلال نشده و سپاهان، گل گهر، تراکتور و مس رفسنجان نیز فعالیت خاصی در این مدت نداشته‌اند. فولاد خوزستان که تا بدین لحظه دو بازیکن جدید جذب کرده در تلاش برای فسخ قرارداد چند بازیکن و جذب چند بازیکن دیگر خواهد بود و دیگر تیم های لیگ برتری نیز از این فرصت برای جذب بازیکن جدید استفاده خواهند کرد.

کدام بازیکنان در روز پایانی نقل و انتقالات جابه‌جا خواهند شد؟

در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر سیامک نعمتی به دنبال جدایی از پرسپولیس است و آخرین خبرها حاکی از این است که این جدایی قرضی خواهد بود. سیاوش یزدانی دیگر بازیکنی است که سرمربی استقلال صراحتا خواستار جدایی او شده و سجاد شهباززاده نیز ممکن است از استقلال راهی تیم دیگری شود. احمد عبدالله‌زاده، وریا غفوری و احتمالا شهاب گردان در تلاش برای انتقال به تیم جدید خواهند بود و رشید مظاهری نیز به دنبال پاک کردن خاطرات تلخ حضور در سپاهان است. تلاش پرسپولیس و استقلال برای جذب بازیکنان خارجی تا آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی به نتیجه قطعی نرسیده و دو باشگاه احتمالا با سهمیه آزاد به دنبال خرید بازیکن خارجی خواهند بود. با این احتمالا پر سر و صداترین جابه‌جایی نیم فصل مربوط به بازگشت علی قلی زاده به لیگ برتر خواهد بود. رقابت فولاد و سپاهان برای جذب این بازیکن ادامه دارد هر چند او برای حضور در ایران تا ساعت 24 باید اقدام به فسخ قرارداد خود کند. تراکتور نیز در جذب مهاجم خارجی موفقیتی کسب نکرده و جدایی کاوه رضایی از این تیم نیز بعید به نظر می رسد. فولاد خوزستان احتمالا پرکارترین تیم در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود و باید دید این تیم در نهایت موفق به جذب چند بازیکن از لیست طویل جواد نکونام خواهد شد.

مروری بر روز ماقبل پایانی نقل و انتقالات زمستانی

یک روز قبل از آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی تا بدین لحظه شلوغ ترین روز این بازه زمان بوده است. ابتدا فولاد قرارداد آیاندا پاتوسی را فسخ کرد و سپس جدایی محمد امین درویشی از ذوب آهن اعلام شد. اخباری در رابطه با جدایی تیتو اوکللو از پیکان به گوش رسید و نفت مسجدسلیمان نیز اقدام به جذب سه بازیکن جدید (محمدمهدی احمدی، رضا مغانلو و رضا یزدان و دوست) کرد. همچنین محمدرضا حسینی با انتقالی قرضی راهی گل گهر سیرجان شد و قرارداد ریکاردو آلوز با تراکتور نیز تمدید شد تا حواشی انتقال این بازیکن به استقلال به پایان برسد.

پی نوشت: هر تیم لیگ برتری در پنجره زمستانی مجاز به عقد قرارداد با حداکثر 6 بازیکن جدید و بالای 21 سال خواهد بود و عقد قرارداد با بازیکنان زیر 21 سال محدودیتی نخواهد داشت. مضاف بر این، هر تیم مجاز به استفاده از 3 سهمیه آزاد فیفا بوده و به ازای هر مصدوم بلند مدت خود نیز می تواند یک بازیکن جدید دیگر جذب کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...