زنگ خطر برای 3 بازیکن بارسلونا

برخی از بازیکنان بارسلونا شرایط خوبی در این تیم ندارند و باید برای آینده خود بجنگند.
کدخبر (118135) | 05 دی 1401 | ساعت 07:11
0 102
زنگ خطر برای 3 بازیکن بارسلونا
برخی از بازیکنان بارسلونا شرایط خوبی در این تیم ندارند و باید برای آینده خود بجنگند.

به گزارش سرخ نیوز، بارسلونا بازیکنانی در ترکیب خود دارد که به طور کلی عملکرد جالب توجهی نداشته اند و به نظر می رسد که در مسیر خروج از باشگاه قرار گرفته اند. این بازیکن ها تنها نیم فصل دوم این فصل را فرصت دارند که جایگاه خودشان را در جمع آبی و اناری پوشان حفظ کنند.

یکی از این بازیکنان سرخی روبرتو است. روبرتو در تابستان گذشته قرارداد خود را با آبی و اناری پوشان تمدید کرد. به نظر می رسد که علت این تمدید قرارداد این بود که او توانایی ویژه ای برای بازی کردن در پست های مختلف دارد. اما او در نیم فصل ابتدایی این فصل چیزی از خودش نشان نداده است.

زنگ خطر برای 3 بازیکن بارسلونا

نفر دوم فرانک کسیه است. این بازیکن در تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسلونا شد. از او انتظار می‌رفت که به عنوان یک هافبک دفاعی بتواند جای سرخیو بوسکتس را که در اواخر دوران حرفه ای خود است، بگیرد اما عملکرد فرانک کسیه به قدری ضعیف بوده که در مسیر خروج از باشگاه قرار گرفته است.

ممفیس دپای نفر سوم است. این بازیکن قرار بود در ژانویه از بارسلونا جدا شود اما به نظر می رسد که لاپورتا یک نیم فصل دیگر می خواهد او را در باشگاه حفظ کند و باید دید که دیپای می تواند عملکرد خود را بهبود ببخشد و در بارسا ماندگار شود یا خیر.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...