زیباترین بوکسور زن جهان به عروسک باربی تبدیل می‌شود!

ابانی بریجز تصاویری از خود در شمایل یک باربی منتشر کرده که واکنش کاربران را به دنبال داشت.
کدخبر (213024) | 06 مرداد 1402 | ساعت 20:02
0 416
زیباترین بوکسور زن جهان به عروسک باربی تبدیل می‌شود!
ابانی بریجز تصاویری از خود در شمایل یک باربی منتشر کرده که واکنش کاربران را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ابانی بریجز، زیباترین بوکسور زن جهان که همیشه اخبارش موردتوجه رسانه‌ها قرار داشته، اخیراً با انتشار تصویری که با یکی از مطرح‌ترین فیلم‌های این روزهای هالیوود در ارتباط بوده، دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است. به‌تازگی «بمب‌افکن بلوند» توسط کاربر اینستاگرام و طراح گرافیک، مریس دیزاینز، به مناسبت آغاز اکران جهانی فیلم جدید مارگو رابی و رایان گاسلینگ به نام باربی، به شکل نقش اصلی این فیلم تغییر شکل داده است. این تصاویر، موردتوجه ابانی بریجز، قهرمان دسته خروس وزن IBF جهان قرار گرفت و او آن را در استوری اینستاگرامش پست و در صفحه شخصی خود برای 753 هزار دنبال‌کننده‌اش آپلود کرد. او پس از عمل جراحی روی دستش، به آمادگی کامل بازگشته است. ابانی بریجز فالوورهایش را با محتوای تمرینی و عکس‌های خارج از رینگ بوکس خود آگاه می‌سازد. طرفداران بریجز در واکنش به تصاویری که این بوکسور در شمایل یک باربی از خود منتشر کرده، واکنش نشان دادند و برخی او را باربی واقعی و لایق ایفای این نقش دانستند.

ابانی بریجز در نقش باربی

مصدومیت دست بریجز او را از دسامبر گذشته از رقابت دور نگه داشته است. آخرین مبارزه او به زمانی برمی‌گردد که او شانون اوکانل را شکست داد تا کمربند قهرمانی‌اش را حفظ کند. انتظار می‌رود بریجز در اواخر سال جاری به رینگ بازگردد و این اولین مبارزه او با مربی جدید دیو کولدول خواهد بود. زیباترین بوکسور زن جهان به عروسک باربی تبدیل می‌شود! عروسک‌های باربی در سراسر جهان محبوب هستند. با این حال، برای ابانی بریجز، همه چیز به‌خوبی پیش نرفته و وقتی که او محتوایی خارج از قوانین در مورد باربی در اینستاگرامش منتشر کرد، با هشدار این پلتفرم روبه‌رو شد. اوایل این هفته، قهرمان بوکس جهان از انتشار نسخه عروسک باربی خودش خبر داد. دارنده عنوان جهانی IBF زنان در دسته خروس وزن نوشت:
بمب افکن بلوند در ظاهر باربی
نسخه‌های باربی سلبریتی‌های معروف دنیا چیز جدیدی نیست. شخصیت‌های معروف ازجمله ستاره‌های پاپ کیتی پری، جنیفر لوپز و مدل اشلی گراهام، همگی عروسک‌های باربی دارند که از آن‌ها الگوبرداری شده است. با این حال، به نظر می‌رسد ابانی بریجز قهرمان بوکس استرالیا همیشه روح باربی را در خود داشته است. اوایل امسال او در یک پست اینستاگرامی او خود را به شکل یک باربی درآورده بود. در این ویدئو، ابانی بریجز را می‌توان در حالی که با یک لباس صورتی در حال رانندگی است و به آهنگ موفق دهه 90 میلادی به نام «من یک دختر باربی هستم» گوش می‌دهد، مشاهده کرد. آخرین اخبار چهره های ورزش

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...