زیباترین ورزشکار جهان، هالند را به چالش کشید!

ارلینگ هالند توسط آلیسیا اشمیت، جذاب‌ترین دونده سرعت جهان، به مسابقه دعوت شده است.
کدخبر (224864) | 07 شهریور 1402 | ساعت 21:54
0 320
زیباترین ورزشکار جهان، هالند را به چالش کشید!
ارلینگ هالند توسط آلیسیا اشمیت، جذاب‌ترین دونده سرعت جهان، به مسابقه دعوت شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، سال گذشته، سرعت بالای مهاجم منچستر سیتی باعث برتری او شد و به او کمک کرد که یکی از بهترین فصل‌های دوران حرفه‌ایش را داشته باشد. او در فصل گذشته، در 53 بازی 52 گل به ثمر رساند که تا حدی به لطف سرعت بالا و قدرتش بود. با این حال، اشمیت، دونده 400 متر آلمانی، اصرار داشت که هالند رقیب سرسختی برای او نیست و در پیست دو، به‌راحتی او را شکست می‌دهد.

آلیسیا اشمیت، هالند را به چالش می کشد

آلیسیا اشمیت ادعا کرده که ارلینگ هالند در مسابقه دو، با او قابل مقایسه نیست. اشمیت در مسابقات جهانی دو و میدانی در بوداپست، مسابقه 400 متر را در کمتر از 55 ثانیه به پایان رساند. طبق گزارش کارشناسان، اوج سرعت هالند 22.5 مایل در ساعت اندازه‌گیری شده است. اشمیت در کنفرانس خبری مسابقات جهانی دو و میدانی در بوداپست در 21 آگوست، در حالی که به سؤالات رسانه‌ها پاسخ می‌داد، ایده مسابقه با هالند را مطرح کرد. The Sun گزارش کرده که روزنامه نروژی Dagbladet از اشمیت پرسیده که آیا او می‌تواند هالند، ورزشکار محبوب این کشور، را در یک مسابقه شکست دهد؟ زیباترین ورزشکار جهان، هالند را به چالش کشید! اشمیت قبل ازینکه جواب دهد، مکثی کرد و بعد گفت:
هوم، نمی‌دانم - شاید. فکر می‌کنم، در 400 متر، می‌توانم. در 200 متر، سخت‌تر خواهد بود. اما خوشحال می‌شوم که مسابقه برگزار شود.
او در پاسخ به این سؤال که چه زمانی ممکن است این مسابقه برگزار شود، گفت:
نمی‌دانم، باید از او بپرسم. اما من همیشه آماده هستم.
سپس آلیسیا رو به دوربین‌ها کرد و گفت:
پس هالند اگر برای مسابقه آماده هستی، خوشحال می‌شوم. ببینیم چه کسی سریع‌تر است!

چالش قبلی آلیکا اشمیت

آلیکا پیش از این هم با یک بازیکن فوتبال دیگر روبه‌رو شده است. متس هوملز، هم‌تیمی سابق هالند در بروسیا دورتموند، دو سال پیش توسط این ستاره پیست دو و میدانی به‌سختی شکست خورد. زیباترین ورزشکار جهان، هالند را به چالش کشید! مدافع میانی آلمانی و قهرمان جام جهانی 2014 پس از دوی 400 متر در پیست دورتموند، از خستگی به زمین افتاد. ستاره بوندسلیگا در حالی که به سختی نفس می‌کشید، گفت:
این بدترین کاری بود که تا الان انجام دادم. خیلی خوشحالم که فوتبال را انتخاب کردم. تو باعث می‌شوی این کار خیلی راحت به نظر برسد.
آلیسیا در توضیح ویدئوی یوتیوب نوشت:
من با متس هوملز، قهرمان فوتبال جهان در سال 2014 در دورتموند، برای یک رویداد بسیار هیجان‌انگیز ملاقات کردم. موضوع این بود که کدام یک از ما می‌توانیم 400 متر را سریع‌تر بدویم و این یکی از هیجان‌انگیزترین چالش‌های سال برای من و متس بود.
این ستاره پیست دو و میدانی، چهره‌ای محبوب در شبکه‌های اجتماعی است و بیش از چهار میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. آخرین اخبار فوتبال خارجی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...