زیدان در یک‌ قدمی پاریس؛ بمب PSG در آستانه انفجار

دو منبع معتبر فرانسوی و نزدیک به پی اس جی، خبر از توافق نهایی باشگاه پاریسی با زین الدین زیدان داده اند.
کدخبر (43425) | 20 خرداد 1401 | ساعت 10:18
0 78
زیدان در یک‌ قدمی پاریس؛ بمب PSG در آستانه انفجار
دو منبع معتبر فرانسوی و نزدیک به پی اس جی، خبر از توافق نهایی باشگاه پاریسی با زین الدین زیدان داده اند.

به گزارش سرخ نیوز، برخی از رسانه‌های فرانسوی از جمله لوپاریزین مدعی شدند زین‌ الدین زیدان بسیار به نیمکت پاری‌سن‌ژرمن نزدیک شده و فصل آینده سرمربی این تیم خواهد بود. در روزهای منتهی به تمدید قرارداد کیلیان امباپه، عنوان شد که این ستاره فرانسوی یکی از شروط خود برای ماندن در این باشگاه را توافق با زین الدین زیدان اعلام کرده است و به همین دلیل، مدیران پاری‌ سن ژرمن تلاش رسمی خود برای توافق با این سرمربی پرافتخار را آغاز کرده‌اند.

زیزو پاسخ مثبتی در اولین دور از مذاکرات نداد و چندان مایل به پذیرفتن پیشنهاد پاری‌سن ژرمن برای فصل بعد نبود. او چند سال قبل در پاسخ به احتمال قبول هدایت این تیم متمول، تاکید کرد که هوادار مارسی است و علاقه‌ای به حضور روی نیمکت تیم رقیب ندارد

رادیو مونته کارلو شب گذشته ادعا کرد که زیزو فصل بعد سرمربی پاریسی ها خواهد بود. او دو روز پیش در جزیره ایبیزا اسپانیا حضور داشت و با مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پی اس جی نزدیک به دو ساعت دیدار کرد. زیزو همچنین روز گذشته در پاریس دیده شده است. همزمان ناصر الخلیفی که در قطر حضور داشت نیز به پاریس برگشته و به نظر مذاکرات پیشرفته ای بین دو طرف در جریان است.

اگر این اتفاق رخ بدهد، باید دید واکنش هواداران رئال مادرید و مارسی چه خواهد بود. پس از ناکامی رئال در جذب امباپه، حضور زین الدین زیدان روی نیمکت پی اس جی، خبر بد دیگری برای دوست داران قهرمان اروپا خواهد بود. 

پی اس جی فعلا در حال فراهم کردن مقدمات برکناری پوچتینو است و به نظر می رسد سپس خبر عقد قرارداد سه ساله با زیدان اعلام خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...