ساعت و زمان بازی آلمان و کاستاریکا در جام جهانی 2022

دیدار آلمان و کاستاریکا، آخرین بازی مدعی قهرمانی جام جهانی در مرحله گروهی خواهد بود.
کدخبر (91485) | 21 آبان 1401 | ساعت 17:03
0 123
ساعت و زمان بازی آلمان و کاستاریکا در جام جهانی 2022
دیدار آلمان و کاستاریکا، آخرین بازی مدعی قهرمانی جام جهانی در مرحله گروهی خواهد بود.

به گزارش سرخ نیوز، بنابر برنامه اعلام شده جام جهانی 2022، تیم‌ ملی آلمان که یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات محسوب می‌شود، در آخرین دیدار خود از مرحله گروهی این بازی‌ها به مصاف تیم ملی کاستاریکا خواهد رفت. بازی آلمان و کاستاریکا از جهتی حساس خواهد بود که ممکن است در تعیین صدرنشین گروه E مسابقات جام جهانی اثر مستقیمی داشته باشد.

زمان بازی آلمان و کاستاریکا

بازی آلمان و کاستاریکا، آخرین بازی این دو تیم در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی 2022 خواهد بود. در گروه E، تیم ملی آلمان در کنار اسپانیا شانس اول صعود به مرحله حذفی محسوب می‌شوند. تیم ملی آلمان

زمان پخش بازی آلمان کاستاریکا

همانند جام‌های جهانی گذشته و بیشتر تورنومنت‌های فوتبالی مطرح در سطح جهان، جام جهانی 2022 نیز توسط برنامه‌های تولید شده در صداوسیما مورد پوشش رسانه‌ای قرار خواهد گرفت. دو شبکه سوم و ورزش با تدارک دیدن ویژه‌برنامه‌هایی خاص، وظیفه پخش مسابقات جام جهانی را برعهده دارند. با توجه به همزمانی دیدار دو دیدار آلمان - کاستاریکا و اسپانیا - ژاپن، نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدام یک از این بازی‌ها از شبکه سوم و کدام یک از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

تاریخ بازی آلمان و کاستاریکا

بنابر برنامه‌ریزی انجام شده، دیدار کاستاریکا و آلمان در تاریخ ۱۰ آذر، ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. در گروه E مسابقات جام جهانی 2022 قطر، چهار تیم آلمان، اسپانیا، ژاپن و کاستاریکا به رقابت‌ خواهند پرداخت که دو تیم آلمان و اسپانیا، مطابق انتظار از شانس‌های اصلی صعود به مرحله بعد محسوب می‌شوند. تیم ملی کاستاریکا

ورزشگاه آلمان و کاستاریکا

برای میزبانی از دیدار حساس آلمان و کاستاریکا، ورزشگاه البیت درنظر گرفته شده است. ورزشگاه البیت یکی از مجهزترین ورزشگاه‌های جام جهانی قطر محسوب می‌شود و علاوه بر ۶ دیدار در مرحله گروهی، سه بازی از مراحل حذفی از جمله یک مسابقه نیمه نهایی را نیز میزبانی خواهد کرد.

تیم داوری دیدار آلمان و کاستاریکا

تیم داوری دیدار آلمان و کاستاریکا در جام جهانی هنوز مشخص نشده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...