ساعت و زمان بازی استقلال و آلومینیوم اراک

زمان بازی استقلال آلومینیوم اراک و همچنین ساعت و تاریخ بازی استقلال به دلیل هواداران پرتعداد این تیم مورد پرسش قرار می گیرد.
کدخبر (78958) | 24 مهر 1401 | ساعت 16:50
0 129
ساعت و زمان بازی استقلال و آلومینیوم اراک
زمان بازی استقلال آلومینیوم اراک و همچنین ساعت و تاریخ بازی استقلال به دلیل هواداران پرتعداد این تیم مورد پرسش قرار می گیرد.

به گزارش سرخ نیوز، در آستانه برگزاری بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب دیداری از هفته دهم لیگ برتر خلیج فارس نگاهی داشته ایم به تاریخ بازی استقلال و ساعت برگزاری این بازی.

زمان بازی استقلال آلومینیوم اراک

مصاف تیم های استقلال و آلومینیوم اراک یکی از مهمترین بازی های این هفته لیگ برتر است؛ به دلیل هواداران پرتعداد آبی پوشان پایتخت، تاریخ بازی استقلال نیز مورد اهمیت قرار می گیرد. تاریخ و زمان بازی استقلال آلومینیوم اراک توسط سازمان لیگ مشخص شده؛ براین اساس دو تیم روز جمعه 29 مهر به مصاف هم می روند. آبی ها چندی پیش به برگزاری بازی های شان قبل از پرسپولیس معترض شدند همین امر سبب شد زمان بازی استقلال به بعد از دیدارهای پرسپولیس موکول شود.

زمان پخش بازی استقلال آلومینیوم اراک

از آنجایی که بازی های تیم استقلال همیشه از شبکه سوم به صورت زنده پخش می شود و طبق برنامه، بازی استقلال و آلومینیوم اراک نیز از شبکه سوم سیما و راس ساعت پخش خواهد شد.

ساعت و تاریخ بازی استقلال آلومینیوم اراک

استقلال و آلومینیوم اراک ساعت 17:00 جمعه 29 مهر مقابل هم قرار می گیرند؛ حضور مهدی رحمتی روی نیمکت تیم آلومینیوم می تواند باعث افزایش جذابیت های این دیدار شود.

ورزشگاه استقلال آلومینیوم اراک

بازی آلومینیوم اراک و استقلال در ورزشگاه آزادی و به میزبانی تیم آبی پوش پایتخت برگزار می شود. باید در نظر گرفت این دیدار و سایر بازی های هفته دهم لیگ ایران بدون تماشاگر خواهد بود.

تیم داوری استقلال آلومینیوم اراک

داوران: سید وحید کاظمی، محمدرضا ابوالفضلی، دانیال باشنده، عباس راکی- ناظر: ایرج نظری

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...