ساعت و زمان بازی برزیل سوییس در جام جهانی 2022

ساعت و زمان بازی برزیل و سوییس طبق برنامه ای که از مدت ها قبل برای جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده مشخص است.
کدخبر (89070) | 17 آبان 1401 | ساعت 04:07
0 97
ساعت و زمان بازی برزیل سوییس در جام جهانی 2022
ساعت و زمان بازی برزیل و سوییس طبق برنامه ای که از مدت ها قبل برای جام جهانی 2022 در نظر گرفته شده مشخص است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یکی از موارد مهم در رقابت های جام جهانی 2022 به ساعت و زمان دیدارها بازمی گردد؛ ساعت و زمان بازی برزیل و سوییس در گروه G جام جهانی به طوری تنظیم شده است که علاقمندان به فوتبال در سراسر دنیا مشکلی بابت تماشای بازی فوق ستارگان برزیلی نداشته باشند.

زمان بازی برزیل سوییس

زمان بازی برزیل سوییس دومین بازی دو تیم از مرحله گروهی جام جهانی 2022 خواهد بود. تیم ملی برزیل در جام جهانی در بازی های اول مقابل صربستان قرار می گیرد و در بازی آخر هم به مصاف کامرون می رود. تیم ملی سوییس نیز در جام جهانی قطر ابتدا به مصاف کامرون و در نهایت به مصاف صربستان خواهد رفت.  

زمان پخش بازی برزیل سوییس

شبکه ورزش و سوم سیما تمام بازی های جام جهانی را پوشش می دهند و زمان پخش بازی برزیل سوییس نیز به خاطر حضور فوق ستارگان تیم فوتبال برزیل و حضور بازیکنان مطرح سوییس، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در زمان مقرر از صدا و سیما پخش خواهد شد.  

ساعت و تاریخ بازی برزیل سوییس

ساعت و تاریخ بازی برزیل سوییس طبق آنچه پیش تر اعلام شده بدین صورت است که دو تیم، ۷ آذرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل هم صف آرایی می کنند.  

ورزشگاه برزیل سوییس

ورزشگاه دیدار برزیل سوییس مشخص است و این دیدار در ورزشگاه 974 (راس ابوعبود سابق) برگزار می شود؛ این ورزشگاه ۴۰۰۰۰ نفر ظرفیت دارد و دلیل نامگذاری آن، استفاده از ۹۷۴ کانتینر برای طراحی ماژولار آن است. ساخت این ورزشگاه در سال ۲۰۲۱ به پایان رسید.  

تیم داوری دیدار برزیل سوییس

تیم داوری های بازی های جام جهانی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...