ساعت و زمان بازی فرانسه و استرالیا

دیدار فرانسه و استرالیا، اولین بازی مدافع عنوان قهرمانی در جام جهانی آینده خواهد بود.
کدخبر (89689) | 17 آبان 1401 | ساعت 15:00
0 113
ساعت و زمان بازی فرانسه و استرالیا
دیدار فرانسه و استرالیا، اولین بازی مدافع عنوان قهرمانی در جام جهانی آینده خواهد بود.

به گزارش سرخ نیوز، بنابر برنامه جام جهانی که پس از قرعه‌کشی این مسابقات صورت گرفت، تیم ملی فوتبال فرانسه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در اولین دیدار خود در جام جهانی 2022 قطر به مصاف یکی از نمایندگان قاره آسیا یعنی استرالیا خواهد رفت. نکته جالب اینجاست که این دو تیم در جام جهانی گذشته نیز هم‌گروه بودند که فرانسه موفق شد با نتیجه ۲-۱ تیم ملی استرالیا را شکست دهد فرانسه یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی پیش رو محسوب شده و دیدارهای آنها، قطعا از حساسیت و جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود.

زمان بازی فرانسه و استرالیا

بازی فرانسه و استرالیا، اولین بازی این دو تیم در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی 2022 به حساب می‌آید. در گروه D جام جهانی، فرانسه شانس اول صعود به مرحله حذفی محسوب می‌شود و با حضور تیم های خوبی چون دانمارک، استرالیا از شانس کمی برای حضور در مرحله بعد خواهد داشت. فرانسه و استرالیا

زمان پخش بازی فرانسه استرالیا

همانند جام‌های جهانی گذشته و اکثر تورنومنت‌های فوتبالی مطرح در سطح جهان، جام جهانی 2022 نیز توسط برنامه‌های تولید شده در صداوسیما مورد پوشش رسانه‌ای قرار خواهد گرفت. دو شبکه سوم و ورزش با تدارک دیدن ویژه‌برنامه‌هایی خاص، وظیفه پخش مسابقات جام جهانی را برعهده دارند. با توجه به فاکتورهایی نظیر این که این مسابقه با مسابقات دیگری تداخل زمانی نداشته و تیم ملی فرانسه نیز در ایران طرفداران پرشماری دارد، به نظر می‌رسد که این دیدار از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

تاریخ بازی استرالیا و فرانسه

بنابر برنامه‌ریزی انجام شده، دیدار فرانسه و استرالیا در تاریخ ۱ آذر، ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. در گروه D مسابقات جام جهانی 2022 قطر، چهار تیم فرانسه، دانمارک، استرالیا و تونس به رقابت‌ خواهند پرداخت که دو تیم فرانسه و دانمارک، روی کاغذ از شانس‌های اصلی صعود به مرحله بعد محسوب می‌شوند. استرالیا و فرانسه

ورزشگاه فرانسه و استرالیا

برای میزبانی از دیدار فرانسه و استرالیا، ورزشگاه الجنوب درنظر گرفته شده است. ورزشگاه الجنوب یکی از مجهزترین و زیباترین ورزشگاه‌های جام جهانی قطر محسوب می‌شود از ۶ دیدار گروه D، میزبان ۳ بازی خواهد بود.

تیم داوری دیدار فرانسه و استرالیا

تیم داوری دیدار فرانسه و استرالیا در جام جهانی هنوز مشخص نشده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...