ساعت و زمان بازی فرانسه و دانمارک در جام جهانی 2022 قطر

طبق برنامه اعلام شده برای مسابقات جام جهانی قطر، ساعت و زمان بازی فرانسه و دانمارک نیز مشخص شده است.
کدخبر (86896) | 15 آبان 1401 | ساعت 00:39
0 120
ساعت و زمان بازی فرانسه و دانمارک در جام جهانی 2022 قطر
طبق برنامه اعلام شده برای مسابقات جام جهانی قطر، ساعت و زمان بازی فرانسه و دانمارک نیز مشخص شده است.

به گزارش سرخ نیوز، فرانسه و دانمارک، رقبای همیشگی سالیان اخیر مسابقات مختلف فوتبال بوده اند. آن ها در 7 سال اخیر 5 بار مقابل هم قرار گرفته اند. این بازی بار دیگر در موقعیت متفاوتی از زمان و مکان تکرار خواهد شد. ساعت و زمان بازی فرانسه دانمارک به عنوان یکی از بازی های حساس گروه D رقابت های جام جهانی 2022 مورد اهمیت قرار می گیرد.  

زمان بازی فرانسه دانمارک

زمان بازی فرانسه دانمارک برای فوتبال دوستان سراسر دنیا اهمیت بالایی دارد. بازی دو رقیب قدیمی که بازی های جذابی را رقم زده اند مردم زیادی را در سر تا سر دنیا به دیدن این دیدار دعوت می کند و به همین دلیل زمان بازی فرانسه دانمارک یکی از مهم ترین بازی های این گروه است.
جالب است بدانید بازی دو تیم فرانسه و دانمارک در سال های اخیر عموما به سود دانمارکی ها بوده است، بطوریکه دانمارکی ها در 2 بازی اخیر در لیگ ملت ها موفق شده اند خروس ها را شکست دهند. این بار بازی فرانسه و دانمارک حکم بازی انتقامی را برای قهرمان جام جهانی 2018 خواهد داشت.
 

زمان پخش بازی فرانسه دانمارک

زمان پخش بازی فرانسه دانمارک به عنوان یکی از حساس ترین بازی های گروه D مورد اهمیت قرار می گیرد. شبکه سوم سیما تمام بازی های جام جهانی 2022 را پوشش می دهد و قطعا برای ویژه ای برای پخش بازی فرانسه دانمارک دارد. فرانسه دانمارک

ساعت و تاریخ بازی فرانسه دانمارک

طبق برنامه، ساعت و تاریخ بازی فرانسه دانمارک بدین صورت خواهد بود که دو تیم از ساعت 19:30 شنبه 5 آذرماه مقابل هم قرار می گیرند. از مدت ها قبل و بعد از مشخص شدن ساعت و تاریخ بازی فرانسه دانمارک مردم دو کشور واکنش های جالبی داشتند که نشان می دهد علاقه زیادی به تماشای این دیدار دارند.  

ورزشگاه فرانسه دانمارک

ورزشگاه دیدار فرانسه دانمارک ورزشگاه 974 (استادیوم راس ابوعبود سابق) است و تیم ملی فرانسه در این ورزشگاه مقابل تیم ملی دانمارک قرار می گیرد. ورزشگاه 974 در سال 2021 افتتاح شده و 40000 نفر گنجایش دارد.  

تیم داوری دیدار فرانسه دانمارک

تیم داوری دیدار فرانسه و دانمارک هنوز مشخص نشده است. فرانسه در جام جهانی قطر باید به مصاف دو تیم دیگر یعنی استرالیا و تونس نیز برود؛ دانمارک نیز در جام جهانی 2022 و در مرحله گروهی این بازی ها، دو بازی دیگر انجام می دهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...