ساعت و زمان بازی پرتغال و اروگوئه در جام جهانی

پرتغال و اروگوئه حساس‌ترین دیدار گروه H مسابقات جام جهانی 2022 را برگزار خواهند کرد.
کدخبر (89421) | 19 آبان 1401 | ساعت 10:30
0 119
ساعت و زمان بازی پرتغال و اروگوئه در جام جهانی
پرتغال و اروگوئه حساس‌ترین دیدار گروه H مسابقات جام جهانی 2022 را برگزار خواهند کرد.

به گزارش سرخ نیوز، ساعت و زمان برگزاری بازی پرتغال و اروگوئه که قطعا حساس‌ترین دیدار گروه H جام جهانی 2022 محسوب می‌شود، همانند تمام دیدارهای جام جهانی 2022 پس از انجام قرعه‌کشی این مسابقات مشخص شد. پرتغال با در اختیار داشتن فوق‌ستاره‌ای نظیر کریستیانو رونالدو که آخرین جام جهانی خود را تجربه خواهد کرد، همانند گذشته یکی از جذاب‌ترین تیم‌های جام خواهد بود. تیم ملی فوتبال پرتغال علاوه بر کریستیانو رونالدو، از حضور ستارگان دیگری مانند برونو فرناندز، ژوائو کانسلو، برناردو سیلوا، ژوائو فلیکس، روبن دیاز و... در ترکیب خود سود می‌برد که با درنظر گرفتن همین موضوع، می‌توان این تیم را حتی به عنوان یک مدعی در جام جهانی 2022 قطر به حساب آورد. تیم ملی پرتغال

زمان بازی پرتغال و اروگوئه

بازی پرتغال و اروگوئه، دومین بازی این دو تیم در مرحله گروهی محسوب می‌شود. تیم ملی پرتغال و تیم ملی اروگوئه، هر دو از شانس‌های اصلی صعود گروه H مسابقات جام جهانی 2022 به حساب می‌آیند و نتیجه این دیدار، قطعا در این سرنوشت صدرنشین این گروه تاثیر بسزایی خواهد داشت.

زمان پخش بازی پرتغال اروگوئه

همچون جام‌های جهانی گذشته و اکثر تورنومنت‌های مطرح فوتبالی جهان، جام جهانی 2022 قطر نیز همانند نیز از طریق شبکه سوم و ورزش سیما پوشش داده خواهد شد. با توجه به حساسیت بالای دیدار پرتغال و اروگوئه و سیاست‌های سازمان صداوسیما مبنی بر پخش دیدارهای مهم‌تر از شبکه سه، به احتمال زیاد این دیدار نیز از طریق شبکه سه پخش خواهد شد.

تاریخ بازی اروگوئه و پرتغال

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، دیدار تیم ملی اروگوئه برابر پرتغال در تاریخ ۷ آذر، ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود. در گروه H مسابقات جام جهانی 2022 قطر، چهار تیم پرتغال، اروگوئه، غنا و کره جنوبی به رقابت‌ خواهند پرداخت که دو تیم پرتغال و اروگوئه، روی کاغذ شانس‌های اصلی صعود به مرحله حذفی محسوب می‌شوند. تیم ملی اروگوئه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

ورزشگاه اروگوئه و پرتغال

با توجه به حساسیت بالای دیدار پرتغال اروگوئه، ورزشگاه بزرگ و مجهز لوسیل برای میزبانی این مسابقه درنظر گرفته شده است. ورزشگاه لوسیل که با بیش از ۸۰ هزار نفر ظرفیت بزرگ‌ترین ورزشگاه جام جهانی 2022 محسوب می‌شود، اتفاقا میزبان دیدار فینال این تورنومنت نیز خواهد بود.

تیم داوری دیدار پرتغال و اروگوئه

تیم داوری دیدار اروگوئه و پرتغال در جام جهانی هنوز مشخص نشده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...