ساعت و زمان بازی کره جنوبی و پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

برنامه مسابقات جام جهانی 2022 از مدت ها قبل اعلام شده و برهمین اساس نیز ساعت و زمان بازی کره جنوبی و پرتغال مشخص است.
کدخبر (87582) | 13 آبان 1401 | ساعت 20:54
0 99
ساعت و زمان بازی کره جنوبی و پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
برنامه مسابقات جام جهانی 2022 از مدت ها قبل اعلام شده و برهمین اساس نیز ساعت و زمان بازی کره جنوبی و پرتغال مشخص است.

به گزارش سرخ نیوز، بازی تیم ملی کره جنوبی و پرتغال، یکی از دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. تیم ملی پرتغال  بازیکنان مطرحی در اختیار دارد و بنابراین پیش‌بینی می‌شود هواداران زیادی برای تماشای این بازی به قطر بروند.

زمان بازی کره جنوبی و پرتغال

زمان بازی کره جنوبی و پرتغال در جام جهانی از ماه‌ها قبل اعلام شده است. اعلام این زمان از آنجایی حائز اهمیت است که بازیکنان مطرحی مثل رونالدو برای تیم ملی پرتغال به میدان می روند. جدال پرتغال با تیم قوی کره جنوبی در جام جهانی قطر، می‌تواند یکی از دیدارهای جذاب جام جهانی باشد.

زمان پخش بازی کره جنوبی و پرتغال

صدا و سیما و دو شبکه سوم سیما و ورزش برای مدت زمان برگزاری بازی‌های جام جهانی 2022 برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده‌اند. این بازی هم از یکی از شبکه‌های مذکور پخش خواهد شد. زمان پخش بازی کره جنوبی و پرتغال نیز همزمان با آغاز این بازی خواهد بود. ساعت و زمان بازی کره جنوبی و پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

ساعت و تاریخ بازی کره جنوبی و پرتغال

ساعت و تاریخ بازی کره جنوبی و پرتغال طبق آنچه اعلام شده، بدین ترتیب خواهد بود که دو تیم از ساعت ۱۸:۳۰ در ۱۱ آذرماه 1401 مقابل هم قرار می‌گیرند.

ورزشگاه بازی کره جنوبی و پرتغال

برنامه برگزاری دیدارها نشان می‌دهد ورزشگاه بازی کره جنوبی و تیم ملی پرتغال در جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص است و این دیدار در ورزشگاه شهر آموزش برگزار می‌شود. ورزشگاه شهر آموزش در شهر دوحه قطر واقع شده است که یکی از استادیوم‌هایی است که برای جام جهانی ساخته شده‌اند. شهر آموزش در سال ۲۰۲۰ افتتاح شد، در میان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های شهر آموزشی بنیاد قطر قرار دارد.

تیم داوری بازی کره جنوبی و پرتغال

تیم داوری بازی کره جنوبی و پرتغال هنوز اعلام نشده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...