ساعت و زمان بازی کرواسی و بلژیک در جام جهانی 2022

بعد از برنامه ریزی مسابقات جام جهانی، ساعت و زمان بازی های این رقابت ها از جمله ساعت و زمان بازی کرواسی بلژیک مورد توجه قرار گرفت.
کدخبر (90737) | 19 آبان 1401 | ساعت 15:29
0 100
ساعت و زمان بازی کرواسی و بلژیک در جام جهانی 2022
بعد از برنامه ریزی مسابقات جام جهانی، ساعت و زمان بازی های این رقابت ها از جمله ساعت و زمان بازی کرواسی بلژیک مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از مشخص شدن برنامه رقابت های جام جهانی قطر، ساعت و زمان دیدارهای این مسابقات از جمله ساعت و زمان بازی کرواسی بلژیک مشخص شد.  

زمان بازی کرواسی بلژیک

زمان بازی کرواسی و بلژیک که می تواند یکی از بازی های جذاب جام باشد از این حیث مورد اهمیت قرار می گیرد که کرواسی به عنوان نایب قهرمان جام جهانی 2018 و بلژیک با یکی از نسل های طلایی خود در این رقابت ها حاضر می شوند. این دیدار، یکی از آخرین بازی های گروه F جام جهانی است که به طور همزمان با دیدار مراکش و کانادا برگزار می شود.  

زمان پخش بازی کرواسی بلژیک

زمان پخش بازی کرواسی بلژیک همزمان با آغاز این دیدار خواهد بود؛ گرچه این بازی به صورت همزمان با دیگر دیدار گروه F یعنی مراکش و کانادا برگزار خواهد شد اما به نظر می رسد با توجه به جذابیت بیشتر، بازی کرواسی بلژیک از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

ساعت و تاریخ بازی کرواسی بلژیک

تاریخ و ساعت بازی کرواسی بلژیک بدین ترتیب خواهد بود که دو تیم از ساعت 18:30 پنج شنبه 10 آذر مقابل هم قرار می گیرند تا سرنوشت گروه ششم جام جهانی نیز مشخص شود.  

ورزشگاه بازی کرواسی بلژیک

ورزشگاه بازی کرواسی بلژیک طبق برنامه در نظر گرفته شده برای جام جهانی 2022 ورزشگاه احمد بن علی دوحه خواهد بود. این ورزشگاه حدود 40000 هزار نفر ظرفیت دارد و میزبان 6 دیدار از مرحله گروهی جام جهانی خواهد بود.  

تیم داوری بازی کرواسی بلژیک

تیم داوری بازی کرواسی بلژیک هنوز اعلام نشده است. تیم ملی کرواسی در جام جهانی 2022 شانس نخست صعود از گروه به حساب می آید و تیم ملی بلژیک هم در جام جهانی دیگر تیم قدرتمند گروه F است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...