سام اصغری و بریتنی اسپیزر در آستانه جدایی ؟ / این رابطه سمی است!

یک روانشناس مشهور، رابطه سام اصغری و بریتنی اسپیرز را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.
کدخبر (180095) | 23 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:43
0 166
سام اصغری و بریتنی اسپیزر در آستانه جدایی ؟ / این رابطه سمی است!
یک روانشناس مشهور، رابطه سام اصغری و بریتنی اسپیرز را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش سرخ نیوز، یک روانشناس ادعا کرده که سام اصغری، همسر ایرانی بریتنی اسپیرز، این روزها درحال آماده شدن برای جدایی از این خواننده پاپ است و به گفته او، سام از خودش تصویری شخصی فداکار را ارائه کرده و قصد دارد تا با ارائه وجهه یک مرد خوب، این زندگی مشترک را ترک کند. اخیراً تریلر مستند زندگی این زوج به نام «قیمت آزادی» منتشر شده که در این کلیپ 30 ثانیه‌ای به مشکلات بین بریتنی و سام اشاره شده و هاروی لوین، تهیه کننده این مستند، در آن نشان داده که زندگی آن‌ها با مشکلات عمیقی روبه‌روست. در این برنامه تلویزیونی به مشکلات زندگی و ازدواج سام و بریتنی پرداخته شده و جزئیاتی از زندگی آن‌ها بازتاب یافته است. سام اصغری در آستانه جدایی از بریتنی اسپیزر

واکنش هواداران به مستند زندگی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

در ماه‌های اخیر، سام اصغری در اینستاگرام حسابی فعالیت داشته و تصاویر و ویدیوهای متعددی از خود را منتشر کرده. در کلیپی که او در روز نهم آوریل منتشر کرد، سام را پشت فرمان یک تویوتا کرولا در آتالانتا و درحال فیلم‌برداری می‌بینیم. او در این فیلم می‌گوید که این اتومبیل او را به یاد دوران جوانی‌اش می‌اندازد. سام در بخشی از صحبت‌هایش گفته:
وقتی با ماشینی که متفاوت از ماشین‌های لوکس دوستانش بود به مدرسه یا جلسات تمرینی فوتبال می‌رفته، حسابی خجالت می‌کشیده.
و در ادامه توضیح داده:
این چیزی است که با تو می‌ماند ولی راندن یک اتومبیل بهتر، تو را تبدیل به انسان بهتری نمی‌کند.
  فالوورهای سام هم بلافاصله نسبت به این ویدئو واکنش نشان دادند. یکی خطاب به او نوشته:
متأسفم. من پیغامت را شنیدم ولی بسیار سخیف است.
و فرد دیگری نوشت:
خب الان تو همه پول بریتنی را در اختیار داری، پس می‌توانی هرآنچه که دلت می‌خواهد را داشته باشی.
جو همینگز، روانشناس معروف به سان آمریکا گفته:
سام در صفحه‌اش در اینستاگرام، از مرحله نشان دادن اندام ورزیده‌اش، به نشان دادن ساعت گران‌قیمتش رسیده و فروتنانه در مورد تویوتا کرولا لاف می‌زند. او در ویدیوهای دیگر، از سرویس خدمات بهداشتی آمریکا، به‌خاطر نحوه سرویس‌دهی به بیماران انتقاد می‌کند. این مونولوگ‌های خودساخته یا صحبت‌های فردی او در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهند که سام سعی می‌کند تا یک فرد خیرخواه باشد. سام چیزی شبیه به عقده‌های فداکارانه دارد و آرزو می‌کند تا همه چیز به همه افراد تعلق داشته باشد.
سام اصغری در آستانه جدایی از بریتنی اسپیزر این روانشناس معروف ادامه می دهد:
سام از یک طرف سعی می‌کند متواضع باشد و ازسوی دیگر، لاف می‌زند. او سعی می‌کند تا موردعلاقه و مورد احترام همه باشد و حتی در اینستاگرامش هم رفتارهایی مصنوعی را به نمایش می‌گذارد. او باور کرده که یک کارشناس و متخصص است که می‌تواند به بقیه در همه سطوح توصیه‌هایی بکند.
او در ادامه گفت:
سام اگر از بریتنی جدا شود، به وضوح کاری می‌کند که خودش متضرر یا ناکام نشود. اگر این رابطه دوام نداشته باشد، شخصیت و ویژگی‌های سام به او کمک می‌کنند تا بر این طوفان غلبه کند. این‌ها همه آماده‌سازی‌ها برای زمانی است که او از زندگی بریتنی بیرون برود. اگر آن‌ها از هم جدا شوند، سام خودش را متقاعد می‌کند (و البته می‌کوشد تا دیگران را هم متقاعد کند) که هرکاری که برای کمک به بریتنی لازم بوده را انجام داده.
سام اصغری در آستانه جدایی از بریتنی اسپیزر این روانشناس مشهور ادامه داد:
او ابراز پشیمانی خواهد کرد ولی به هیچ وجه، خودش را مسئول نمی‌داند. او عزت نفس بسیار بالایی دارد و واقعاً جاه‌طلب است ولی عزمش جزم است تا تبدیل به فردی خاص و مهم‌تری شود. این رفتار برروی بریتنی تأثیر می‌گذارد.

ازدواج های بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز و سام اصغری در سال 2016 و زمانی که سام در ویدئوی بریتنی حضور یافته بود، باهم آشنا شدند. آن‌ها در سپتامبر سال 2021 نامزد کردند و بعد از آن که مسائل قضایی و حقوقی بریتنی با پدرش حل شد، در ماه ژوئن باهم ازدواج کردند. در جشن ازدواج آن‌ها، بریتنی لباسی از برند ورساچی را به تن کرد و میهمانان ویژه‌ای از جمله مدونا و سلنا گومز در این جشن حضور داشتند. بریتنی دو پسر به نام‌های شان 16 ساله و جیدن 15 ساله دارد که آن‌ها در این جشن حضور نیافتند و از دیگر غایبان اصلی این جشن می‌توان به مادر، پدر و خواهر بریتنی اشاره کرد. این سومین ازدواج بریتنی بود. او در سال 2004 با جیسون الکساندر، دوست دوران کودکی‌اش ازدواج کرد و تنها 55 ساعت بعد، از هم جدا شدند. پس از آن و باز هم در سال 2004، بریتنی با کوین فدرلاین ازدواج کرد و آن‌ها نیز در سال 2007 از هم جدا شدند. سام اصغری در آستانه جدایی از بریتنی اسپیزر اخیراً بریتنی با انتشار ویدیوهایی عجیب و غریب در اینستاگرامش دوباره در کانون توجهات قرار گرفته و مشخصاً حال روانی او چندان خوب و مطلوب نیست. ازسوی دیگر، سام این روزها و بعد از ازدواج با بریتنی، درحال بهبود شرایط کاری‌اش است. این مدل ایرانی – آمریکایی، پیش از این، در موزیک ویدیوهای مختلفی حضور می‌یافت ولی حالا و به لطف ازدواج با بریتنی، به شهرت بیشتری دست یافته و در سریال‌های مختلف تلویزیونی، ایفای نقش می‌کند. جو درباره شرایط فعلی این زوج ادامه داد:
در مقایسه با ویدیوهایی که بریتنی پست می‌کند، سام شرایط کاملاً متفاوتی دارد. او اعتمادبه‌نفس بالایی دارد ولی کودک درون بریتنی این روزها فعال شده. بریتنی یا خجالتی به نظر می‌آید و یا به یکباره، نقل قول‌های الهام‌بخش و تصاویری زیبا را منتشر می‌کند.
او در مورد دیدگاه بریتنی در مورد سام گفت:
بریتنی سام را مرد قدرتمندی می‌بیند که برای خودش احترام زیادی قائل است. سام دقیقاً هر آنچه که بریتنی در طول سال‌های سخت زندگی‌اش و نبردهای قضایی با پدرش، از دست داده را در خود دارد. بریتنی هنوز درحال یادگیری مسائل زندگی است و شاید خیلی چیزها را برای اولین بار می‌آموزد. در این مسیر، به‌نظر می‌رسد که در شرایطی که بریتنی در حال بررسی اعتمادبه‌نفسش است، سام دائماً اعتمادبه‌نفسش را افزایش داده.
سام اصغری و بریتنی اسپیزر در آستانه جدایی جو در ادامه توضیح داد:
احتمالاً بریتنی شادی و خوشبختی سام را در اولویت بالاتری نسبت به شادی خودش قرار داده و در عین حال، از طرد شدن و رها شدن ازسوی او می‌ترسد. همین‌ها اعتمادبه‌نفس سام را افزایش داده و به او حسی غیرواقعی از آنچه که می‌تواند به‌دست بیاورد، داده و از همین رو، حالا خودش را در چنین جایگاه بالایی می‌بیند. سام به این نیاز دارد که تحسین و قدردانی شود و بریتنی همه این‌ها را برایش فراهم می‌کند و این رابطه سمی اینگونه رشد کرده است. اگر آن‌ها ازهم جدا شوند، بریتنی نمی‌تواند در مدت زمان کوتاه با این شرایط به‌راحتی کنار بیاید. بریتنی در طول تمام زندگی‌اش تحت کنترل قرار داشته و افکارش دستکاری شده است. در نتیجه، او به افرادی مثل سام اعتیاد دارد.
او راهکارهایی برای بهبود حال روانی بریتنی دارد:
بریتنی به تراپی نیاز خواهد داشت تا بتواند مکانیزم‌های زندگی سالم‌تر و همچنین درک چگونگی تعیین مرزها در زندگی‌اش را بیاموزد. فکر می‌کنم جدایی بریتنی از سام هم یک شکست دیگر برای رشد سالم بریتنی به‌عنوان انسان خواهد بود.
بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...