ساوت گیت: از یورو درس گرفتیم/ هری کین خسته است

گرت ساوتگیت، مربی تیم ملی انگلیس، معتقد است بهترین بازیکنان را برای جام جهانی دعوت کرده ولی تاکید کرد که هر چه زودتر باید تمرینات را برای رسیدن به هماهنگی شروع کنند.
کدخبر (90893) | 19 آبان 1401 | ساعت 16:22
0 98
ساوت گیت: از یورو درس گرفتیم/ هری کین خسته است
گرت ساوتگیت، مربی تیم ملی انگلیس، معتقد است بهترین بازیکنان را برای جام جهانی دعوت کرده ولی تاکید کرد که هر چه زودتر باید تمرینات را برای رسیدن به هماهنگی شروع کنند.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ورزش سه، امروز فهرست نهایی تیم ملی انگلیس برای جام جهانی را اعلام کرد. در این فهرست نام تامی آبراهام و جیدون سانچو به چشم نمی خورد ولی جیمز مدیسون، ستاره لستر، دعوت شده است. ساوتگیت پس از اعلام اسامی بازیکنانش برای جام جهانی 2022 و در یک نشست خبری گفت:«شما برای مقاطع مختلف از یک بازی و همچنین برای مراحل مختلف یک تورنمنت نیاز به گزینه های انتخابی متفاوتی دارید. از بازیکنانی دعوت کرده ام که بتوانند در طول رقابت ها به ما کمک کنند.» ساوتگیت در مورد دعوت از مدیسون گفت:«عملکرد او در طول فصل به خوبی دیگر رقبایش بود و معتقدم به شایستگی در فهرست نهایی قرار گرفت.» وضعیت بدنی کالوین فیلیپس:«کالوین از مصدومیت رها شده ولی می دانیم که او نمی تواند در هفت بازی 90 دقیقه ای به میدان برود. ما دکلاین رایس را به عنوان هافبک دفاعی داریم، ضمن اینکه هندرسون هم می تواند در آن پست بازی کند. هافبک دفاعی تخصصی زیادی نداشتیم و به این نتیجه رسیدیم که دعوت از فیلیپس ارزشش را دارد.» گرت ساوتگیت غیبت تامی آبراهام:«روند گلزنی تامی در یکی دو ماه اخیر خوب نبود و در بدترین مقطع او دچار افت شد. فرم بدنی برای ما در این مقطع بسیار مهم است.» شرایط بدنی هری مگوایر:«در مورد فرم بدنی بازیکنان با باشگاه ها در ارتباط بودیم و اطلاعات دقیقی در این زمینه داریم. مگوایر از مدافعان باتجربه ماست و به او نیاز داریم. شرایط او در حال حاضر خوب است.» ساوتگیت در مورد رضایتش از تیم گفت:«راضی و هیجان زده‌ام. مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان و استعدادها در تیم هستند اما باید تمرینات گروهی را شروع کنیم و هرچه زودتر به هماهنگی لازم برسیم.» صحبت نکردن درباره حقوق بشر در قطر بعید است که شاهد سکوت باشیم. ما همیشه درباره این مسائل صحبت کرده‌ایم به خصوص مواردی که می‌توانیم روی آنها تاثیر بگذاریم. درباره چالش‌های حقوق بشر همیشه خیلی صریح و روشن موضع گرفته‌ایم. گرت ساوتگیت صحبت‌های آنتونیو کونته درباره هری کین شک ندارم هری خسته است. من سال گذشته بارها در شرایط مشابهی قرار داشتم. برنامه از دست ما خارج است. باید سریع آماده بشویم و به محض رسیدن بازیکن‌ها به اردو آنها را هیجان‌زده کنیم. در شروع اردو مدتی حتی به زمین چمن نزدیک هم نخواهیم شد. درس گرفتن از رقابتهای یورو ما از یورو درسهای خیلی زیادی گرفتیم. آن مسابقات درسهای خوبی داشت و ما نکات مثبت زیادی داشتیم. در این رقابتها شرایط متفاوتی خواهیم داشت. تیم ما از هر تورنمنت درس می ‌گیرد چون هر تورنمنت شرایط منحصربفردی دارد. لیست رزروها من در روزهای گذشته با چند بازیکن صحبت کرده‌ام و به آنها اطلاع دادم که اگر اتفاقی بیفتد و کسی را نتوانیم در جام جهانی داشته باشیم آنها در نوبت خواهند بود. نمی‌دانیم چه اتفاقی قرار است بیفتد پس باید انعطاف پذیر باشیم. درباره زانو زدن بازیکنان وقتی به اردو برویم در این باره با بازیکنان صحبت خواهیم کرد. من همیشه از کارهایی که آنها تصمیم بگیرند انجام بدهند حمایت می‌کنم. من هم نظر خودم را دارم ولی نمی‌خواهم روی آنها تاثیر بیش از حد داشته باشم. بهترین نسخه انگلیس را در قطر خواهیم دید؟ تیمی که هیجده ماه پیش در فینال یک رقابت بزرگ حضور داشته نشان می‌دهد که شرایط خوب و پایداری دارد. اما تیم ما همچنان برای بازیکنانی که خودشان را نشان بدهند جا دارد. در این شکی نیست که در ماه‌های گذشته خیلی از بازیکنان ما تجربه بیشتری پیدا کرده‌اند و می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...