ساکت، لاپورتا، مورینیو! / ضربان شدید در باشگاه سپاهان

مدیرعامل باشگاه سپاهان به طرز عجیبی اعتراضش را نسبت به داوری بازی تیمش مقابل تراکتور مطرح کرد؛ به طوری که نمونه آن را در لالیگا و سری آ دیده بودیم و با محرومیت های جدی روبرو شد!
کدخبر (164740) | 21 فروردین 1402 | ساعت 21:03
0 113
ساکت، لاپورتا، مورینیو! / ضربان شدید در باشگاه سپاهان
مدیرعامل باشگاه سپاهان به طرز عجیبی اعتراضش را نسبت به داوری بازی تیمش مقابل تراکتور مطرح کرد؛ به طوری که نمونه آن را در لالیگا و سری آ دیده بودیم و با محرومیت های جدی روبرو شد!

به گزارش سرخ نیوز، 8 سال از آخرین قهرمانی سپاهان در لیگ برتر می گذرد. تیمی که با سه قهرمانی متوالی در لیگ های نهم، دهم و یازدهم خودش را تبدیل به پرافتخارترین تیم لیگ برتر کرده بود در فاصله سال 94 تا سال گذشته رکوردهای بزرگش را به پرسپولیس واگذار کرد. سپاهان فصل گذشته و یا در لیگ هفدهم هم شانس قهرمانی داشت اما همه می دانند امسال برای این باشگاه قهرمانی حیاتی است. شاید سپاهان نیز در صورتی که نتواند برای هشتمین سال متوالی به جام برسد در نهایت در برابر یک نقشه راه جدید برای آینده قرار بگیرد.

ساکت، مورینیو و لاپورتا ؛ سپاهان پا جای پای بزرگان

5 هفته به پایان رقابت های لیگ برتر مانده و سپاهان به لطف تفاضل گل در صدر جدول قرار دارد. نزدیک ترین تیم به جام آنهم بعد از هفت سال دوری... اما مدیرعامل این باشگاه بعد از شکست جمعه شب در تبریز لپ تاپ را برداشت به رختکن داوران رفت تا نسبت به بی عدالتی که به نظرش رخ داده اعتراض کند. اتفاقی که واکنش کمیته انضباطی را به همراه داشت و به نظر می رسد همه چیز منوط به گزارش ناظر و داور بازی باشد. خوان لاپورتا مدیرعامل بارسلونا سال پیش و بعد از ال کلاسیکو با یک جریمه خفیف مالی روبرو شد اما برای ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رم در بازی برابر کرمونزه به دلیل ورود به رختکن داوران و توهین دو جلسه محرومیت به همراه داشت. ساکت، لاپورتا، مورینیو!

سپاهان و چهره قهرمانی؟

هیجان موجود در باشگاه سپاهان که بعد از شکست در تبریز از زیرپوست درونگرایی و سکوت نسبی آنها بیرون آمده ارزش رسیدن به قهرمانی را نزد آنها مشخص می کند. اینکه ساکت که عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و یکی از مهره های کلیدی و همیشگی تاج بوده حالا آنقدر از داوری (که زیر مجموعه فدراسیون هستند) عصبانی بود که صدایش حتی تا کمیته انضباطی رسیده است. او البته مثل اغلب سالهای مدیریتش در سپاهان یکی از گرانترین تیم های لیگ برتر را دارد و پس از شکست پروژه موفقیت با نویدکیا-کاپیتان محبوب باشگاه- دیگر تحمل ناکامی با مورایس و مجموعه ستاره ها را ندارد. سرمربی پرتغالی که فصل را با نمایشی نسبتا آرامی را سپری کرده بود هم در کنفرانس بعد از بازی با تراکتور علاوه بر کنایه زدن به تیم رقیب بارها داوری را دلیل اصلی شکست تیمش دانست. این میزان هیجان که در بالاترین بخش باشگاه به چشم می خورد در کنار اقداماتی چون رایگان کردن بازی های خانگی برای استفاده از تمام پتانسیل هواداری‌شان، نشان از اهمیت قهرمانی برای آنهاست اما مورایس و شاگردانش در اوج این احساسات هفته گذشته بازی کلیدی برابر تراکتور را باختند. سپاهان در 5 بازی باقیمانده سه بازی خانگی و دو بازی خارج از خانه با تیهای مس رفسنجان، ملوان، نفت مسجد سلیمان، پیکان و مس کرمان بازی خواهد کرد و به نظر می رسد قرعه مناسب تری برای رسیدن به قهرمانی نسبت به پرسپولیس و استقلال دارد که باید یک دربی شش امتیازی را برگزار کنند. آنها سرنوشت خودشان را در دست دارند اما حتما ساکت به عنوان یک مدیرباتجربه خوب می داند که فوتبال رو ندارد و هراتفاقی ممکن است رخ بدهد. شاید نرسیدن به قهرمانی پایان دوره حضور طولانی تفکر و سیستم ساکت در سپاهان هم باشد. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...