از میریام فارس تا نیکی میناژ؛ ستاره‌هایی که برای جام جهانی می‌خوانند

سه خواننده مختلف در اجرای آهنگی برای جشنواره هواداران جام جهانی فوتبال 2022، با یکدیگر همکاری کردند.
کدخبر (93897) | 25 آبان 1401 | ساعت 15:42
0 202
از میریام فارس تا نیکی میناژ؛ ستاره‌هایی که برای جام جهانی می‌خوانند
سه خواننده مختلف در اجرای آهنگی برای جشنواره هواداران جام جهانی فوتبال 2022، با یکدیگر همکاری کردند.

به گزارش سرخ نیوز، نیکی میناژ، مالوما و میریام فارس در اجرای آهنگ "توکو تاکا" برای جشنواره هواداران جام جهانی فوتبال 2022، با یکدیگر همکاری کردند. این آهنگ روز 18 نوامبر از طریق رسانه‌های مختلف موسیقی منتشر خواهد شد و برای اینکه وحدت و همدلی را میان ملت‌های مختلف برقرار کند، به سه زبان عربی، اسپانیایی و انگلیسی خوانده است. در واقع این اولین آهنگ فیفا و جام جهانی است که به سه زبان مختلف دنیا خوانده می‌شود.

در این آهنگ که در روزهای اخیر از طریق پلتفرم‌های آنلانی، گوشه‌هایی از آن لو رفته و پخش شده است، میناژ، مالوما و فارس در مورد متحد کردن طرفداران در سراسر جهان و جشن گرفتن برگزاری چنین رویدادی در قطر، با یکدیگر همخوانی می‌کنند. این آهنگ به عنوان آهنگ رسمی جشنواره هواداران فیفا و تک آهنگی از موسیقی متن رسمی جام جهانی فوتبال قطر 2022 است.

نیکی میناژ، مالوما، میریام فارس

اجرای این آهنگ توسط نیکی میناژ پس از کسب جوایز مهم در مراسم موسیقی MTV اروپا در سال 2022، لحظه بزرگ دیگری را در این هفته برایش رقم می‌زند. ملکه رپ موسیقی دنیا در مراسم روز یکشنبه (13 نوامبر) در دوسلدورف آلمان جوایز بهترین آهنگ برای "دختر فوق العاده عجیب و غریب" و بهترین خواننده هیپ هاپ را به خانه برد.

"دختر فوق العاده عجیب و غریب" در لیست صد آهنگ پرطرفدار و محبوب بیبلورد در رده نخست قرار گرفت تا میناژ به اولین خواننده زن از سال 1998 تبدیل شود که با آهنگ هیپ‌هاپ به چنین جایگاهی دست پیدا می‌کند. این آهنگ تیک تاک را هم فتح کرد و به رده اول بهترین آهنگ‌های آمریکا در سال 2022 رسید. در واقع میناژ تنها خواننده زنی بود که آهنگش در سال 2022 به صدر بهترین آهنگ‌های سال راه یافت. این در حالی بود که این خواننده دو سال سال که هیچ موزیک ویدیوئی بیرون نداده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...