ستاره ای سرگردان در بازار نقل و انتقالات

رضا شکاری ، هافبک تهاجمی 25 ساله گل گهر، یکی از اولین اسم‌هایی است که در نقل و انتقالات این فصل مطرح شده است.
کدخبر (191502) | 18 خرداد 1402 | ساعت 10:51
0 117
ستاره ای سرگردان در بازار نقل و انتقالات
رضا شکاری ، هافبک تهاجمی 25 ساله گل گهر، یکی از اولین اسم‌هایی است که در نقل و انتقالات این فصل مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، گویا باشگاه سپاهان در اولین تحرکات نقل و انتقالاتی،  چشم به جذب رضا شکاری، ستاره سابق تیم جوانان ایران دارد. شکاری البته اعلام کرده که با گل گهر قرارداد دارد و با هیچ تیمی مذاکره نکرده است.

سابقه فعالیت رضا شکاری در فوتبال

رضا شکاری فصل گذشته در 26 بازی لیگ برتر، 7 گل زد و 6 پاس گل داد. او نه تنها یکی از بهترین‌های تیمش و لیگ برتر بود، که بهترین فصل فوتبالی خودش را نیز رقم زد. او فصل گذشته در همین تعداد مسابقه، 5 گل و 1 پاس گل و فصل اول حضورش در گل گهر تنها 7 بازی به میدان رفت و هیچ گل و پاس گلی هم نداشت. اما این وینگر جوان، که در سال 1394 ازسوی پایگاه خبری گاردین نامش در میان 50 استعداد برتر جهان فوتبال قرار گرفت، با وجود سن و سال نسبتاً کم، تابه‌حال حضور در چهار باشگاه مختلف را تجربه کرده است. او ابتدا در یک انتقال جنجالی از ذوب آهن به روبین کازان رفت. در دو فصل حضورش در این تیم فرصت زیادی پیدا نکرد و فقط 5 بار و در مجموع حدود 90 دقیقه در میدان حضور داشت. شکاری در بازگشت به ایران و در فصل نقل و انتقالات لیگ نوزدهم، حتی به باشگاه پرسپولیس هم رفت اما در حالی که همه در انتظار عقد قرارداد بودند، او به تبریز رفت و با تراکتور بست. او فقط 15 بازی برای تراکتور انجام داد و دستاوردی در این باشگاه پرطرفدار نداشت. ستاره ای سرگردان در بازار نقل و انتقالات

موفقیت بزرگ رضا شکاری در فوتبال

آنچه درباره این بازیکن جوان و استعداد سابق وجود دارد، این است که او در نوزده سالگی به فوتبال اروپا رفت؛ مسیری که بازیکنانی چون علیرضا جهانبخش و سعید عزت اللهی و سردار آزمون رفتند و هرکدام تبدیل به موفق‌ترین لژیونرها و کلیدی‌ترین مهره‌های تیم ملی شدند و جام جهانی و جام ملت‌ها را تجربه کردند. اما حرکت نقل و انتقالاتی شکاری کاملاً عکس این بازیکنان بوده و او که در اروپا موفق نبود، سپس به فوتبال ایران آمد. به‌نظر می‌رسد بیشتر توان و استعداد این بازیکن در بهترین سال‌های فوتبالش در نقل و انتقالات صرف شده و عملکرد نسبتاً خوبش در گل گهر نشان می‌دهد که اگر ثبات داشته باشد، نتایج بهتری در کارنامه‌اش ثبت خواهد شد. اینکه او به سپاهان برود، یک پیشرفت قابل توجه است؛ به‌خصوص اگر مورایس یک فصل دیگر بماند، شکاری می‌تواند از این فرصت در جهت ارتقای فنی فوتبالش استفاده کند. اما اگر بخواهد دوباره وارد بازی شده و در متن یک نقل و انتقال پردردسر قرار بگیرد، بی‌شک به موفقیتش در فوتبال کمک نخواهد کرد. او بازیکن مستعدی است که هنوز و در این سن و سال، فوتبالش به شکل عمومی دیده نشده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...