ستاره لالیگایی در آستانه پیوستن به استقلال

باشگاه استقلال در روزهای اخیر مذاکرات مثبتی با روبرتو تورس انجام داده و احتمالا این بازیکن اسپانیایی به زودی قرارداد خود را امضا خواهد کرد.
کدخبر (214177) | 08 مرداد 1402 | ساعت 12:54
0 111
ستاره لالیگایی در آستانه پیوستن به استقلال
باشگاه استقلال در روزهای اخیر مذاکرات مثبتی با روبرتو تورس انجام داده و احتمالا این بازیکن اسپانیایی به زودی قرارداد خود را امضا خواهد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، از ابتدای بازار نقل و انتقالات و مدیریت پیشین، روبرتو تورس یکی از بازیکنان مدنظر کادرفنی استقلال برای حضور در این تیم بوده است. بازیکنی که به دلیل روابط خوب با جواد نکونام تصمیم گرفت تا پس از سالیان طولانی از اوساسونا جدا شده و لباس فولاد را بر تن کند. پس از یک فصل نسبتا خوب در فولاد، روبرتو تورس با پیشنهاداتی از سایر تیم ها روبرو شده که مهم ترین آنها استقلال است. این بازیکن که قراردادش با فولاد به پایان رسیده، قصد دارد تا در صورت ادامه فعالیت در ایران، کارش را در پایتخت دنبال کند و علت این مسئله، حضور مدرسه اسپانیایی در تهران است. تورس قصد دارد که در صورت توافق با استقلال، خانواده اش را نیز به تهران بیاورد و عدم حضور مدرسه به زبان اسپانیایی در اهواز، یکی از دلایل قطع همکاری این بازیکن با فولاد بود. مشکلی که در تهران وجود ندارد و خیال کاپیتان سابق اوساسونا از این بابت راحت است. ستاره لالیگایی در آستانه پیوستن به استقلال با این حال، تورس هنوز بر سر مبلغ قرارداد با استقلال به توافق دست پیدا نکرده است. نکونام با این بازیکن در ارتباط بوده و اهمیت حضور این بازیکن در ترکیب آبی ها را به تورس یادآوری کرده است ولی مدیریت باشگاه همچنان در حال انجام مذاکرات با این بازیکن است. با توجه به تأکید نکونام روی جذب سه بازیکن خارجی، یکی از این نفرات روبرتو تورس است و مدیران استقلال در تلاش برای کاهش رقم مورد نظر این بازیکن هستند. باید دید که بالاخره این بازیکن خواسته های مالی خود را جهت حضور در جمع شاگردان نکونام کاهش خواهد داد یا او راهی تیم دیگری می شود. حواشی جدید فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...