ستاره ملی پوش شیاطین سرخ ورشکسته شد!

وس براون که زمانی هفته ای ۵۰ هزار پوند حقوق از منچستریونایتد دریافت می کرد، با تایید دادگاه عالی انگلیس، دچار ورشکستگی مالی شد.
کدخبر (169616) | 02 اردیبهشت 1402 | ساعت 06:42
0 104
ستاره ملی پوش شیاطین سرخ ورشکسته شد!
وس براون که زمانی هفته ای ۵۰ هزار پوند حقوق از منچستریونایتد دریافت می کرد، با تایید دادگاه عالی انگلیس، دچار ورشکستگی مالی شد.

به گزارش سرخ نیوز، ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، وس براون، از سوی دادگاه عالی انگلیس، ورشکسته اعلام شد. HMRC یا دادگاه عالی انگلیس، درخواست ورشکستگی مدافع سابق شیاطین سرخ را که زمانی هفته ای ۵۰ هزار پوند در اولدترافورد دریافت می‌کرد، در ۲۷ فوریه امسال ارائه کرد. در ۱۲ آوریل در دادگاه عالی مهر تایید به این حکم زده شد و این دستور این هفته در روزنامه‌های رسمی منتشر شد. براون در نوجوانی به عضویت منچستریونایتد درآمد و در سال ۱۹۹۸ اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد. او بیش از ۲۰۰ بازی برای باشگاه انجام داد و همراه قرمزها دو قهرمانی در اروپا و پنج قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و البته دو قهرمانی در جام حذفی و جام اتحادیه را کسب کرد. او همچنین ۲۳ بازی برای تیم ملی انگلیس انجام دادو بعد از ترک شیاطین سرخ در سال ۲۰۱۱ به تیمهای ساندرلند، بلکبرن و کارالا بلسترز در هند پیوست و نهایتا در سال ۲۰۱۸ با فوتبال خداحافظی کرد. در آن زمان او آخرین بازیکن از تیم رویایی منچستریونایتد سال ۱۹۹۹ فاتح سه گانه قهرمانی بود که هنوز به طور حرفه ای فوتبال بازی می‌کرد. ستاره ملی پوش شیاطین سرخ ورشکسته شد! سال گذشته گزارش شد که او از همسر ۴۶ ساله خود لین جدا شده است. این زوج که دارای سه فرزند هستند سال ۲۰۰۹ در مراسمی مجلل با یکدیگر ازدواج کردند. در سال ۲۰۱۶ وس و لین قیمت خانه قبلی خود را که یک عمارت در منطقه پرستبری، چشایر بود، به ۴٫۲ میلیون پوند کاهش دادند، خانه ای که شش سال قبل از آن با قیمت ۵٫۴ میلیون پوند در بازار فروخته شده بود. سه سال بعد لین همسر وس گفت:

«بله، ما زندگی دوست داشتنی و این همه پول داریم و نمی‌گویم پول عالی نیست، اما وقتی در آن هستید، در این حباب زندگی می‌کنید. اگرچه طرفداران می‌توانند شگفت انگیز باشند اما آنها همچنین می‌توانند بسیار بی رحم باشند. برای فوتبالیست‌ها سخت است که در یک دقیقه در اوج باشند و لحظه‌ی بعد از یک ضربه بد یا از دست دادن یک گل منفور طرفداران شوند. ما اعضای خانواده فوتبالیستها کسانی هستیم که باید قطعات خرد شده روح آنها را برداریم و بار سنگینی را زمانی که آنها فوتبال را ترک می‌کنند تحمل کنیم. گاهی اوقات زیاد تنها بودن سخت است. فوتبالیستها خیلی از اوقات از خانه دور هستند، به خصوص اگر در یک باشگاه مطرح و تیم ملی انگلیس نیز حضور داشته باشند.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...