ستاره هایی که شاید دیگر رنگ جام جهانی را به خود نبینند!

با حذف تعدادی از تیم‌های صاحب‌نام فوتبال جهان در مرحله گروهی، احتمالا برخی ستاره‌های این تیم‌ها شانس دوباره‌ای برای حضور در جام جهانی نخواهند داشت.
کدخبر (105293) | 12 آذر 1401 | ساعت 18:49
0 69
ستاره هایی که شاید دیگر رنگ جام جهانی را به خود نبینند!
با حذف تعدادی از تیم‌های صاحب‌نام فوتبال جهان در مرحله گروهی، احتمالا برخی ستاره‌های این تیم‌ها شانس دوباره‌ای برای حضور در جام جهانی نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بعد از پایان مرحله گروهی جام جهانی و مشخص شدن تکلیف تیم‌های حذف شده هر گروه می‌توان گفت شاید برخی از ستاره‌های محبوب و دوست داشتنی فوتبال آخرین گام‌های خودشان را در چهارچوب جام جهانی برداشتند و هرکدام به دلایلی از جمله شرایط سنی دیگر در این مسابقات حضور نخواهند داشت. توماس مولر (آلمان) حذف ناباورانه آلمان در گروهی که ژاپن صدرنشین آن شد تنها تراژدی تلخ برای ژرمن‌ها نبود. بعد از پایان بازی توماس مولر ستاره بایرن مونیخ و پدیده جام جهانی ۲۰۱۰ که در سال ۲۰۱۴ موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان هم شد بازنشستگی خود را از تیم ملی آلمان اعلام کرد تا به بیش از یک دهه بازی در عرصه ملی خاتمه دهد. ستاره هایی که شاید دیگر رنگ جام جهانی را به خود نبینند! توماس مولر (آلمان) لوییز سوارز (اروگوئه) کامبک دقیقه ۹۱ کره جنوبی مقابل پرتغال موجب حذف یکی از قدرتمندترین نمایندگان آمریکای جنوبی شد تا غیرمستقیم به هواداران این تیم القا شود پرونده حضور سوارز 35 ساله در جام جهانی هم همینجا بسته شد و یکی دیگر از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال بدون کسب افتخار قهرمانی جهان کفش‌های خودش را آویزان کند. ستاره هایی که شاید دیگر رنگ جام جهانی را به خود نبینند! لوییز سوارز (اروگوئه) کوین دی بروینه (بلژیک) حذف بلژیک، یکی دیگر از تیم‌های مدعی جام در مرحله گروهی یک پیام واضح برای دوستداران این تیم دارد، پایان نسل طلایی فوتبال بلژیک. نسلی با ستارگانی همچو کورتوآ، هازارد، لوکاکو و صدالبته کوین دی بروینه. شاید خداحافظی برای او که همچنان در اوج است دور از ذهن باشد اما اظهار نظر جنجالی او در مورد سن و سال تیم ملی بلژیک احتمال کناره‌گیری او را بالا برده و احتمالاً این دوره، آخرین مرتبه حضور او در رقابت‌های جام جهانی باشد. ستاره هایی که شاید دیگر رنگ جام جهانی را به خود نبینند! کوین دی بروینه (بلژیک) مانوئل نویر (آلمان) مانوئل نویر سنگربان پرافتخار باواریایی‌ها هم به علت سن و سال بالایی که دارد به احتمال زیاد آخرین دوره حضور خودش در جام جهانی را تجربه کرد. او در سه مسابقه این جام موفق به ثبت کلین شیت نشد اما با انجام مجموعا ۱۹ مسابقه رکورددار بیشترین تعداد حضور یک دروازه‌بان در تاریخ این مسابقات شد و به احتمال بالا با همین آمار پرونده حضور خودش را در مهمترین تورنمنت ملی فوتبال بست. ستاره هایی که شاید دیگر رنگ جام جهانی را به خود نبینند! مانوئل نویر (آلمان)

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...